search
menu

هتل Rock Hotel First Line Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rock Hotel First Line Batumi
امکانات و خدمات عمومی راک هتل فرست لاین باتومی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله راک هتل فرست لاین باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Rock Hotel First Line Batumi


راک هتل فرست لاین باتومی، هتلی در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر ساحلی و گردشگری باتومی در کشور گرجستان است که تا ساحل دریای سیاه ۱۰۰ متر و تا پارک آبی آکوا باتومی تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد. چشم انداز مقابل هتل را منظره‌ پانورامیک زیبا از دریا تشکیل داده و مهمانان می‌توانند با چند دقیقه پیاده روی از سواحل نزدیک بازدید کنند. هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که راک هتل فرست لاین باتومی را در سفر به باتومی رزرو می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلخواه و مناسب، به بسیاری از جاهای دیدنی باتومی از جمله کلیساهای باتومی، بلوار باتومی گرجستان، سواحل باتومی و ... دسترسی آسان داشته باشند. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان انگیز در شهر باتومی، استراحت در راک هتل فرست لاین باتومی که همچون خانه، امن و راحت است، بسیار دل‌چسب خواهد بود. کارکنان هتل Rock Hotel First Line Batumi بسیار محترم و خوش برخورد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامتی خوش و دل‌نشین تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی راک هتل فرست لاین باتومی


در راک هتل فرست لاین باتومی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باتومی، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، خدمات تور، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، اوکراینی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در راک هتل فرست لاین باتومی وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های تریپل، سوئیت، تک خوابه، چهار خوابه، دبل اکونومی و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای زیبا از ساحل، دریا، فضای سبز و ... تشکیل داده است. تماشای این منظره از پنجره و بالکن اتاق‌ها بسیار دل انگیز بوده و روحی تازه و نشاط به آدم می‌بخشد. در بالکن اتاق‌ها مبلمان مخصوص فضای باز تعبیه شده‌اند تا مهمانان حین استراحت و مزه کردن نوشیدنی مورد علاقه‌شان از منظره رؤیایی مقابلشان نیز لذت ببرند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب و به روز چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. داخل اتاق‌ها و راهروهای هتل از تم «راک» که سبکی از موسیقی است و نام هتل نیز از همین اسم شکل گرفته، استفاده شده و جذابیت خاصی به اتاق‌ها بخشیده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های بزرگ و روشن پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری همه روزه و به طور رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های راک هتل فرست لاین باتومی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچکی طراحی شده‌اند که تمام اسباب و امکانات لازم برای آشپزی از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، کابینت، ظروف پذیرایی و ... هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در راک هتل فرست لاین باتومی مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان به فعالیت‌هایی چون دوچرخه سواری، پیاده روی، کوهنوردی، تنیس و ... بپردازند. برای انجام این فعالیت‌ها می‌توانند از طریق پذیرش هماهنگی به عمل آورند. همچنین، در مرکز اسپای هتل خدمات ریلکسیشن شامل انواع ماساژها ارائه می‌گردند. مهمانان برای پشت سر گذاشتن یک روز پر از آرامش و رفع خستگی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برای مهمانان کودک نیز بازی‌های تخته‌ای و پازل‌ها در نظر گرفته شده‌اند.
رستوران هتل
در رستوران راک هتل فرست لاین باتومی همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از رستوران‌های متعدد سفارش غذا داده و در اتاق خود تحویل بگیرند.

فاصله راک هتل فرست لاین باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا باتومی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۳٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است