search
menu

هتل Legacy Hotel Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Legacy Hotel Batumi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Legacy Hotel Batumi


هتل لگاسی باتومی در شهر زیبا و ساحلی باتومی در گرجستان قرار دارد. هتل هتل لگاسی باتومی از ساحل تمیز و عمومی دریای سیاه به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و از پارک آبی باتومی تنها ۳۰۰ متر دور است. هتل لگاسی برای مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به باتومی سفر کرده‌اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. همچنین، در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است.
تمامی اتاق‌های مهمان در هتل لگاسی باتومی با رنگ‌های گرم دکوره شده و دارای سبک کلاسیک هستند. در اتاق‌های هتل لگاسی سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یک عدد یخچال، تراس و یک سرویس بهداشتی خصوصی وجود دارند. صبحانه بوفه‌ای سلف سرویس هر صبح برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است. برای رفاه بیشتر مهمانان، هتل Legacy Hotel امکاناتی مانند را تدارک دیده است. به طور کلی این هتل با امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است.
مهمانانی که دوست دارند انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را امتحان کنند، می‌توانند به کافه و رستوران‌هایی که در مسیر پیاده روی هتل هتل Legacy Hotel Batumi قرار دارند، مراجعه کنند. برای رفتن به مرکز شهر و بازدید از مجسمه مدیا کافی است تا به اندازه ۵ دقیقه رانندگی کنید. ایستگاه قطار باتومی نیز فاصله چندان دوری با هتل لگاسی ندارد. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل لگاسی باتومی بدون پرداخت هزینه به صورت رایگان آزاد است. فرودگاه بین‌المللی باتومی نزدیکترین فرودگاه به هتل است که امکان رفت‌وآمد به آن توسط سرویس شاتل فرودگاهی در قبال پرداخت هزینه فراهم شده است. در فاصله نه چندان دور هتل Legacy Hotel می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مانند دلفیناروم، تله‌کابین آرگو و موزه انسان‌شناسی باتومی دیدن کنید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل باتومی: ۱۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پارک ۶ می: ۳۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان اروپا: ۴۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی باتومی: ۱۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است