search
menu

هتل Iberia Hotel Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Iberia Hotel Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل ایبریا باتومی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبریا باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Iberia Hotel Batumi


هتل ایبریا باتومی، هتلی ۳ ستاره در یکی از بهترین موقعیت‌های‌ مکانی شهر زیبا و ساحلی باتومی در کشور گرجستان است که فاصله کمی تا جاهای دیدنی باتومی و ساحل دارد. مهمانان می‌توانند با پیاده روی ۵ دقیقه‌ای به نزدیک‌ترین ساحل دسترسی داشته باشند. آب و هوای بی‌نظیر باتومی و جاذبه‌های هیجان انگیز باتومی از عمده دلایل سفر گردشگران به این شهر است. یکی از ویژگی‌های جذاب درباره آب و هوای باتومی این است که در فصل‌های گرم شرجی و رطوبت آزار دهنده‌ ندارد و بدین گونه گردشگران می‌توانند از سفرشان در روزهای گرم لذت ببرند. مهمانان با اقامت در هتل ایبریا باتومی می‌توانند ضمن تجربه اقامت راحت و دل‌چسب، در کمترین زمان از بسیاری از جاذبه‌ها ازجمله پارک آبی باتومی، کلیساهای باتومی، سواحل باتومی و ... بازدید کنند. باتومی از شهرهای گردشگری و ساحلی گرجستان است که گردشگران معمولا در فصل‌های بهار و تابستان آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان انگیز در شهر باتومی، استراحت در هتل ایبریا باتومی که همچون خانه ، امن و راحت است، خستگی را از تن مهمانان به در می‌کند. کارکنان هتل Iberia Hotel Batumi بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامت خوش و خاطره‌انگیزی برای مهمانان بسازند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبریا باتومی


در هتل ایبریا باتومی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باتومی سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور، اتاق کنفرانس، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل ایبریا باتومی وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل و توئین هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از کوهستان، دریا و ... تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل ایبریا باتومی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبحانه رایگان سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند با یک صبحانه خوشمزه و کامل روز پرانرژی آغاز کنند. همچنین، بار نوشیدنی جات در هتل موجود است.

فاصله هتل ایبریا باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا باتومی: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۵٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است