search
menu

هتل Niepce Paris Hotel Curio Collection by Hilton Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Niepce Paris Hotel Curio Collection by Hilton Paris
امکانات کلی هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Niepce Paris Hotel Curio Collection by Hilton Paris


هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون یک بوتیک هتل زیبا در منطقه ۱۴ پاریس است. شهر زیبای پاریس به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان از تنوع هتل‌های خوبی برخوردار است. هر فردی با توجه به سلیقه و بودجه موردنظرش می‌تواند اقدام به انتخاب هتل نماید. Niepce Paris Hotel Curio Collection by Hilton یکی از هتل‌های ۴ ستاره پاریس است که امکانات و خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک هتل باکیفیت هستید، در انتخاب هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون تردید نکنید. این بوتیک هتل زیبا دسترسی راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی پاریس از جمله موزه لوور دارد. چنانچه قصد سفر به پاریس دارید، برای خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس به سایت سفرمارکت مراجعه نمایید. با اقامت در هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن اوقات جذابی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون


در هتل ۴ ستاره نیپس پاریس کوریو کالکشن امکانات فراوانی برای مهمان در نظر گرفته شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحت را برای مهمانان میسر می‌کند. پذیرش هتل نیپس پاریس ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان، کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی و مسئولیت‌پذیری تمام، برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر تلاش می‌کنند. بوتیک هتل نیپس پاریس از هتل‌های چندزبانه پاریس است و علاوه بر زبان فرانسه به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی و پرتغالی در آن صحبت می‌شود. نیپس پاریس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات مناسبی نظیر نگهداری از کودکان ارائه می‌کند.
لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو و لاندری استفاده کنید. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل نیپس پاریس را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. برای انجام تمرینات ورزشی به باشگاه هتل مراجعه نمایید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل هستند که به ترتیب در ۱۲ و ۲۶ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مانعی ندارد و ممکن است هزینه اضافی بابت این سرویس دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۵۲ واحد اقامتی هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون با زیبایی و ظرافت تمام طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های کینگ، کویین، دلوکس کویین، ممتاز کویین، ممتاز تویین و سوئیت جونیور است. تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تمام واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، جای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، میز و تلفن در همه اتاق‌ها قرار گرفته است. حمام خصوصی دارای حوله، دمپایی و سشوار است. توجه نمایید که واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید. استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی این هتل ممنوع است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال، گیاهی، وگان، بدون گلوتن و آمریکایی انرژی لازم برای شروع یک روز جذاب را تامین خواهد کرد. رستوران داخل هتل La Verrière Paris نام دارد و برای وعده‌های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای فرانسوی و ایتالیایی در رستوران سرو می‌شود. میوه، انواع اسنک و غذاهای رژیمی نیز موجود است. برای سفارش نوشیدنی و دسر می‌توانید به کافی‌شاپ داخل هتل مراجعه نمایید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست. رستوران‌های Mosuke و Pizzamore حدود ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی هستند.

فاصله هتل نیپس پاریس کوریو کالکشن بای هیلتون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ لوکزامبورگ: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است