search
menu

هتل Millésime Hôtel Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millésime Hôtel Paris
چرا اقامت در هتل میلسیم پیشنهاد می‌شود؟
سرویس‌های هتل میلسیم پاریس
چند نکته کلی درباره هتل میلسیم پاریس
موقعیت مکانی هتل میلسیم پاریس
اماکن نزدیک به هتل میلسیم پاریس

درباره هتل Millésime Hôtel Paris


هتل میلسیم پاریس از هتل‌های ۴ ستاره شهر پاریس است. این هتل به قدری زیبا و دوست داشتنی است که به نوعی می‌توان گفت پایتخت فرانسه همواره به داشتن چنین اقامتگاه زیبایی به خود می‌بالد. به همین خاطر است که معمولا از کسانی که قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس دارند، دعوت می‌شود که چند دقیقه از وقت خودشان را به شناخت و آشنایی با Millésime Hôtel Paris اختصاص دهند. شما هم می‌توانید ضمن کسب اطلاعات لازم در مورد هتل میلسیم پاریس، آن را به یکی از گزینه‌های اصلیتان برای اقامت در شهر پاریس تبدیل کنید.

چرا اقامت در هتل میلسیم پیشنهاد می‌شود؟


هتل میلسیم پاریس از هر لحاظ یک اقامتگاه تمام عیار است. واحدهای اقامتی آن امکاناتی مثل تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت بی سیم رایگان تجهیز و به شکل بسیار هنرمندانه‌ای تزئین شده‌اند. حتی برخی از اتاق‌ها به مهمانان خود اجازه می‌دهند که نماهای دلنشینی از کلیسای سنت ژرمن را تماشا کنند و از غروب آفتاب در آنجا لذت ببرند. جالب است بدانید ساختمانی که هتل Millésime Hôtel Paris در آن قرار دارد متعلق به قرن هفدهم است. این یعنی، جدا از همه زیبایی‌هایی که سفر به شهر پاریس دارد، اقامت در هتل میلسیم باعث می‌شود که شما در ساختمانی زندگی کنید که حرف‌های بسیار زیادی از تاریخ برای گفتن دارد. این هتل دارای حیاطی دلگشا و دوست داشتنی همراه با باغی بسیار زیبا است. گاهی اوقات که هوا صاف و دلنشین می‌شود، صبحانه مهمانان در این حیاط سرو می‌گردد. در باقی روزها، معمولا صبحانه به اتاق مهمانان برده می‌شود.

سرویس‌های هتل میلسیم پاریس


کارکنان هتل میلسیم پاریس که تسلط شگفت انگیزی به زبان‌های مختلف جهان از جمله آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی دارند، با نهایت دقت و تمرکز را در ارائه سرویس‌های متنوع به مهمانان دارند. از سرویس‌های ارائه شده توسط این کارکنان می‌توان به نگهداری از چمدان‌ها، روم سرویس و شستشوی لباس با ماشین‌های خشکشویی و لباسشویی اشاره کرد. لازم به ذکر است که کارکنان بخش پذیرش هتل Millésime Hôtel Paris معمولا به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. این بخش با ارائه صندوق امانات باعث ارتقاء امنیت و آرامش مهمانان خود می‌شود. ناگفته نماند که این کارکنان بسیار صمیمی و خوش رو بوده و تمامی خدمات خود را در فضایی کاملا دوستانه ارائه می‌کنند.

چند نکته کلی درباره هتل میلسیم پاریس


درباره هتل میلسیم نکات جالب بسیار زیادی می‌توان مطرح کرد. برای مثال، این نکته که کشیدن سیگار در تمامی قسمت‌های ساختمان هتل میلسیم پاریس ممنوع است، به خوبی به ما می‌فهماند که هوای داخل هتل همواره تر و تمیز باقی می‌ماند. جالب است بدانید که آسانسور و سیستم گرمایشی هتل میلسیم پاریس همیشه به خوبی کار می‌کنند. این هتل دارای فروشگاهی است که با مراجعه به آن می‌توان اقلام مختلفی را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در هتل Millésime Hôtel Paris انواع اتاق‌ها از جمله اتاق‌های عایق صدا، بدون سیگار و اتاق خانواده طراحی شده تا مهمانان بر حسب هدف و نیاز سفرشان، اتاقی مناسبی برای خود انتخاب کنند.

موقعیت مکانی هتل میلسیم پاریس


هتل میلسیم پاریس جایی است که با اقامت در آن می‌توانید به صدای پر شور و حرارت قلب تپنده منطقه سنت ژرمن گوش دهید. با توجه به این موضوع، دسترسی به اکثر نقاط دیدنی شهر از جمله موزه لوور از این هتل بسیار آسان می‌شود. کافیست حدود ۱۰ دقیقه از اقامتگاه خودتان پیاده روی کنید تا به چندین مکان پربازدید، رستوران زیبا، فروشگاه‌های متنوع و کافه‌های رمانتیک فرانسوی برسید.

اماکن نزدیک به هتل میلسیم پاریس


فاصله هتل میلسیم پاریس تا کافه دو مگو: ۲۰۰ متر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا کلیسای سن سولپیس: ۴۰۰ متر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا موزه لوور: ۶۰۰ متر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا باغ‌های لوکزامبورگ: ۹۰۰ متر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا کلیسای نوتردام: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا کاخ گارنیه: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا تالار اپرا بستی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا برج ایفل: ۳ کیلومتر
فاصله هتل میلسیم پاریس تا طاق پیروزی: ۳٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است