search
menu

هتل Hôtel Orchidée Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel Orchidée Paris
امکانات عمومی هتل ارکیده پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارکیده پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hôtel Orchidée Paris


هتل ارکیده یکی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر پاریس فرانسه است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید داشت، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید، همچنین به دلیل دسترسی به ایستگاه مترو می‌توانید از نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی شهر پاریس مانند برج ایفل، کلیسای نوتردام، موزه شکلات و موزه لوور بازدید کنید. هتل زیبای Hôtel Orchidée Paris در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده و همواره موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه هتل ارکیده در منطقه مونتپارناسه واقع‌شده تا ایستگاه متروی پرنتلی ۲۶۰ متر فاصله وجود دارد. همچنین از این هتل تا ایستگاه قطار و فرودگاه نیز فاصله اندکی وجود دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی مناسب برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ارکیده پاریس


در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مسافران فراهم گردیده شده است. با اقامت در این هتل نگران فرزندان کوچک خود نباشید، زیرا محلی برای نگهداری از این کودکان در نظر گرفته‌شده است، البته لازم به ذکر است که باید بابت این امکانات هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای بهره‌مندی از سالن جلسات و کنفرانس نیز می‌توانید به مرکز بیزینس هتل رفته و از فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه مربوطه بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید که هتل Hôtel Orchidée Paris پارکینگ ندارد. در لابی می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. علاوه بر این‌ها، باید در جریان باشید که برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر مسافران در نظر گرفته‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی تسلط دارند که با همه مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. یکی از مزیت‌های این هتل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل است و مسافران می‌توانند به همراه خود حیواناتشان را به هتل ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ارکیده در شهر پاریس عبارت‌اند از اتاق دوبل با چشم‌انداز خیابان، اتاق توئين با چشم‌انداز خیابان، اتاق دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق توئین با چشم‌انداز باغ، اتاق خانواده، اتاق ترپیل و اتاق دوبل سوپرییر. تمامی اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی دارای دکوراسیون شیکی بوده و برخی از اتاق‌ها نیز چشم‌انداز زیبایی رو به محوطه زیبا دارند. در هریک از اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، تلویزیون کابلی، تلفن بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌های هتل Hôtel Orchidée Paris از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میز کار، وسایل شستشو، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا. در ورودی هریک از اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران ویلچری تعبیه‌شده است. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل ارکیده ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس و رایگان میل کنید. برای سرو وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل ارکیده پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه پانتئون: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور پاریس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله کتابخانه ملی پاریس: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است