search
menu

هتل Hotel Monge Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Monge Paris
اتاق‌های هتل منج پاریس
سرویس‌های هتل منج پاریس
فعالیت در هتل منج پاریس
امکانات سلامتی و بهداشتی هتل منج پاریس
پذیرش هتل منج پاریس
موقعیت مکانی هتل منج پاریس
اماکن نزدیک به هتل منج پاریس

درباره هتل Hotel Monge Paris


هتل منج پاریس از هتل‌های ۴ ستاره شهر پاریس است. اگر می‌خواهید هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاریس و سفر به پایتخت زیبای فرانسه، در منطقه لاتین این شهر اقامت داشته باشید، Hotel Monge بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در واقع این هتل بین باغ‌ گیاهان و کلیسای نوتردام بنا شده است. یک مکان فوق العاده خوب و ایده آل برای زندگی در پاریس و دسترسی به نقاط مختلف این شهر. در مجموع، از هر زاویه‌ای که به هتل Hotel Monge Paris بنگرید، رفاه و راحتی بسیار خوبی می‌توانید برای خودتان در اتاق‌های آن متصور شوید.

اتاق‌های هتل منج پاریس


اتاق‌های هتل منج پاریس با امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت بی سیم رایگان، محیط دلنشینی برای استراحت مهمانان خود به وجود آورده‌اند. جالب است بدانید که شما بعد از گشت و گذار در شهر پاریس و تماشای زیبایی‌های این شهر، هنگامی که با خستگی به اتاق خودتان باز می‌گردید، حمامی اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در این اتاق‌ها آماده استفاده شما خواهد بود.

سرویس‌های هتل منج پاریس


کارکنان توانمند و دقیق هتل Hotel Monge Paris با ارائه سرویس‌هایی از قبیل رزرو بلیط ورودیه مکان‌های توریستی شهر، اتوی لباس‌ها، نظافت روزانه، حمل و نقل به فرودگاه و صندوق امانات، روند اقامت مهمانان را بسیار ساده‌تر و راحت‌تر کرده‌اند. اگر شما همراه با خانواده و فرزندان خودتان، با استفاده از سرویس نگهداری از کودکان می‌توانید خیال خودتان را از بابت خوشگذرانی فرزند خودتان راحت کنید.

فعالیت در هتل منج پاریس


تماشای اجراهای زنده موسیقی، شرکت در کلاس‌های آشپزی و ثبت نام در تورهای پیاده روی و گشت و گذار در شهر از فعالیت‌هایی است که لذت بسیار زیادی به لحظات اقامت شما وارد خواهد کرد. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید از سرویس کرایه دوچرخه نیز در هتل منج پاریس استفاده نمایید و با گرفتن یک دوچرخه خوب، شهر زیبای پاریس را همزمان با فعالیت دوچرخه سواری مورد بازدید قرار دهید.

امکانات سلامتی و بهداشتی هتل منج پاریس


در هتل منج پاریس مرکز اسپا با خدمات متنوعی فراهم شده تا مهمانان از لحاظ بهداشتی و سلامتی هم با مساله خاصی مواجه نشوند. حمام سنتی این مرکز یکی از مکان‌هایی است که دیدنش برای شما اصلا خالی از لطف نخواهد بود. لازم به ذکر است که با استفاده از سرویس ماساژ در مرکز اسپا هتل Hotel Monge Paris خستگی روحی و جسمی چندین ماه کار و مشغله، در عرض چند دقیقه از شما دور خواهد شد. ناگفته نماند که مراقبت‌های پوستی مورد نیاز برای صورت و بدن نیز در این مکان توسط متخصصان امر ارائه می‌گردد.

پذیرش هتل منج پاریس


بخش پذیرش هتل منج پاریس با فعالیت ۲۴ ساعته خود، مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کند. این بخش علاوه بر معرفی بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های دیدنی در اطراف هتل، شما در امر رزرو بلیط یاری خواهد کرد. همچنین تنظیم تور و سرویس نگهداری از چمدان‌ها نیز از دیگر خدمات بخش پذیرش هتل منج پاریس به شمار می‌روند.

موقعیت مکانی هتل منج پاریس


هتل منج پاریس در نقطه‌ای از شهر واقع شده که دسترسی به اماکن پربازدید از آنجا در اسرع وقت میسر می‌شود. جدا از این مورد، اطراف هتل Hotel Monge Paris پر از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های متنوع است. در واقع، کافیست شما ۵ دقیقه پیاده روی کنید و از این اقامتگاه فاصله بگیرید تا با مجموعه عظیمی از مکان‌های جذاب روبرو شوید. ضمنا، تعداد ایستگاه‌های اتوبوس و مترو هم در اطراف هتل رضایت بخش است.

اماکن نزدیک به هتل منج پاریس


فاصله هتل منج پاریس تا تماشاخانه آرن دو لوتس: ۵۰ متر
فاصله هتل منج پاریس تا دانشگاه پیر و ماری کوری: ۳۰۰ متر
فاصله هتل منج پاریس تا سالن تئاتر پارادیس لاتین: ۴۰۰ متر
فاصله هتل منج پاریس تا بنای پانتئون: ۵۰۰ متر
فاصله هتل منج پاریس تا باغ گیاهان: ۶۰۰ متر
فاصله هتل منج پاریس تا کلیسای نوتردام: ۱ کیلومتر
فاصله هتل منج پاریس تا باغ‌های لوکزامبورگ: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل منج پاریس تا موزه لوور: ۲٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است