search
menu

هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France
اتاق‌های هتل دو روند پوینت پاریس
اماکن عمومی هتل دو روند پوینت
کارکنان هتل دو روند پوینت پاریس
خدمات و سرویس‌های هتل دو روند پوینت
موقعیت مکانی هتل دو روند پوینت
اماکن نزدیک به هتل دو روند پوینت پاریس

درباره هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France


هتل دو روند پوینت پاریس ازهتل‌های ۴ ستاره شهر پاریس است. فرقی نمی‌کند که شما در چه فصل یا در چه ماه و هفته‌ای از سال بلیط هواپیما پاریس بخرید و مسافر این شهر زیبا و رمانتیک شوید، کافیست در طول سفر خودتان Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France را برای اقامت انتخاب کنید تا مهمان نوازی خارق العاده و زیبایی‌های وصف ناپذیر این هتل رویایی شما را شگفت زده کند.

اتاق‌های هتل دو روند پوینت پاریس


آنچه پیش از همه چیز نظر شما را در اتاق‌های هتل دو روند پوینت پاریس به خود جلب خواهد کرد، تزئینات شکیل و چشم نواز این اتاق‌هاست. در واقع، تزئینات اتاق‌های هتل دو روند پوینت پاریس با هنر سبک دکو انجام شده است. تمامی این اتاق‌ها به اینترنت بی سیم رایگان مجهز هستند. همچنین امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه ساز، یک عدد تلفن با اینترنت ۴ جی و امکان برقراری ارتباط با سرتاسر جهان و حمام اختصاصی همراه با وان و دوش نیز در آنها مهیا شده تا مهمانان هتل دHôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France با هیچ کمبودی در طول اقامت خودشان مواجه نشوند.

اماکن عمومی هتل دو روند پوینت


تراس هتل دو روند پوینت پاریس اولین مکان عمومی است به آن می‌پردازیم. این مکان جایی است که شما با مراجعه به آن می‌توانید نماهای دل انگیزی تماشا کنید و آرامش بسیار زیادی به دست آورید. همچنین شما می‌توانید از کتابخانه این هتل برای یافتن کتاب‌های مورد علاقه خودتان و مطالعه کردن آنها استفاده نمایید. لازم به ذکر است که پذیرش هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت بوده و خدمات خود را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در این بین، یک مکان عمومی دیگر هم در هتل دو روند پوینت پاریس وجود دارد که طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. این مکان جایی نیست جز اتاق بخار هتل که سلامتی و شادابی خاصی به جسم و روح مهمانان القا می‌کند.

کارکنان هتل دو روند پوینت پاریس


کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ای هتل دو روند پوینت پاریس به یکی از دلایل اصلی افزایش محبوبیت این اقامتگاه تبدیل شده‌اند. این کارکنان اغلب به یک، دو یا چند زبان مختلف از جمله زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، سوئدی یا ترکیه‌ای مسلط هستند. دلیل این امر هم مراجعه مهمانانی از ملل مختلف به هتل دو روند پوینت پاریس است. همانطور که پیشتر ذکر شد، کارکنان هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France افراد بسیار خونگرم و مهربانی هستند. بنابراین، فضای بسیار دوستانه‌ای همواره بر این هتل حاکم است.

خدمات و سرویس‌های هتل دو روند پوینت


خدمات، سرویس‌ها و امکانات مختلفی در هتل دو روند پوینت پاریس ارائه می‌شوند که دانستن آنها برایتان خالی از لطف نخواهد بود. شستشوی لباس‌ها با استفاده از دستگاه‌های خشکشویی و لباسشویی، اتو، نظافت روزانه، روم سرویس، تحویل روزنامه، حمل و نقل به فرودگاه، سیستم گرمایشی و آماده سازی فضاهای مختلف اقامتگاه برای حضور افراد معلول از جمله خدمات بسیار خوب و جالب توجه در هتل دو روند پوینت پاریس به شمار می‌روند. لازم به تاکید است که کارکنان هتل دو روند پوینت شما را در امر رزرو بلیط ورود به اماکن پربازدید و اجراهای زنده یاری خواهند کرد.

موقعیت مکانی هتل دو روند پوینت


اقامت در هتل دو روند پوینت پاریس یک معنا و مفهوم مهم برای اکثر گردشگران دارد و آن هم دسترسی آسان به نقاط پربازدید شهر است. هتل Hôtel du Rond-Point des Champs-Elysées - Esprit de France فاصله بسیار اندکی با مکان‌های زیبای شهر دارد. به طوریکه مثلا دسترسی به برج ایفل و موزه لوور از این هتل تنها با یک ربع رانندگی امکان پذیر می‌شود. ضمنا، مکان‌های نزدیک‌تر نیز وجود دارد که رفتن به آنها راحت‌تر از این‌هاست.

اماکن نزدیک به هتل دو روند پوینت پاریس


فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا بازارهای کریسمس: ۲۰۰ متر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا سالن تئاتر مارینی: ۳۰۰ متر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا خیابان فبورگ سن انوره: ۳۰۰ متر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا کاخ الیزه: ۴۰۰ متر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا طاق پیروزی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا ایستگاه سن لازار: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا کاخ گارنیه: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا برج ایفل: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا موزه لوور: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل دو روند پوینت پاریس تا باغ‌های لوکزامبورگ: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است