search
menu

هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris
امکانات کلی هتل آریان مونپارناس بای پاتریک حیات پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آریان مونپارناس بای پاتریک حیات پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris


هتل سه ستاره آریان مونپارناس بای پاتریک حیات در قلب منطقه مونپارناس، در منطقه چهاردهم پاریس دارای موقعیتی عالی و نزدیک به ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه RER B و ایستگاه قطار مونپارناس است. این محله قبلا پذیرای نقاشان بسیار مشهوری مانند ماتیس، شاگال و مودیلیانی بود. این منطقه امروزه، روح اصیل را حفظ می‌کند و طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، تئاترها یا مکان‌های عالی را برای بازدید ارائه می‌دهد. این هتل در خیابانی بسیار آرام و بسیار نزدیک به باغ آرام لوکزامبورگ، منطقه مجلل Bon Marché یا محله پر جنب و جوش لاتین واقع شده است. کلیسای نوتردام، طاق پیروزی، موزه لوور و موزه شکلات از جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آیند. برخی از دیدنی‌های قابل توجه این منطقه عبارتند از: دخمه‌های پاریس و تور مونپارناس. فرودگاه اورلی در ۱۱.۸ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و روز هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل آریان مونپارناس بای پاتریک حیات پاریس


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. خدمات دربان، ایستگاه کامپیوتر و وای فای رایگان در هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris وجود دارد. علاوه بر این، چک ‌این سریع، خروج سریع و روزنامه‌های رایگان در محل موجود است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای راحتی خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. پارکینگ با هزینه برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است. برای رفتن به طبقات فوقانی امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانان دارای فرزند کوچک قرار می‌گیرد. افراد بالای ۱۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris دارای انواع اتاق‌های دبل کلاسیک، اتاق توئین کلاسیک، اتاق دبل سوپریور، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق سه تخته و اتاق‌های خانوادگی است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و سفر بی‌نظیری را تجربه کنید. هتل آریان مونپارناس بای پاتریک حیات پاریس ۳۰ اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت دارای کانال‌های ماهواره‌ای، میز و تلفن ارائه می‌دهد. اتاق‌ها با رنگ روشن که با موضوع ساعت شنی طراحی شده‌اند، محیطی صمیمی و گرم را ارائه می‌دهند که برای آرامش ایده‌آل است. تخت‌ها دارای تشک‌های استاندارد و ملافه‌های درجه یک هستند. در هر واحد برای آسایش میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی تعبیه شده است. پنکه‌های قابل حمل نیز در اتاق‌ها موجود است. در صورت نیاز اتو و میز اتو را می‌توان در خواست کرد.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتل Hotel Ariane Montparnasse by Patrick Hayat Paris اقامت دارند می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای و صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. هتل فاقد رستوران است ولی منطقه چهاردهم منطقه‌ای پویا و پر از آدرس‌های خوب است: از اغذیه فروشی تا رستوران‌های لذیذ، از غذاهای سنتی تا طعم‌های مختلف دنیا که همه ذائقه‌ها را راضی می‌کند.

فاصله هتل آریان مونپارناس بای پاتریک حیات پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا انولید: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه شکلات: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است