search
menu

هتل Grand Hotel du Havre Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hôtel du Havre Paris
امکانات عمومی هتل گرند دو هاور پاریس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند دو هاور پاریس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hôtel du Havre Paris


هتل گرند دو هاور پاریس یک هتل سه ستاره در شهر پاریس است که دارای فضایی بسیار صمیمی و دلنشین است. لوازم و طراحی‌های بکار رفته در هتل بسیار پرمعنا و مفهوم انتخاب شده‌اند. پارچه‌های بکار رفته در مبل‌ها و روتختی‌ها و پرده‌های هتل دارای نقش‌های و طرح‌های بسیار خاص و سنتی هستند. این هتل در منطقه ‌chic از پاریس و در نزدیکی یک ایستگاه قطار قرار گرفته‌است. فروشگاه بزرگ Galeries Lafayette در نزدیکی هتل قرار دارد بطوریکه با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن رسید. هتل Grand Hôtel du Havre Paris که گفته‌شد یک هتل سه ستاره است با توجه به میزان رضایت مهمانانش که این رضایت را در سایت‌های معتبر ثبت کرده‌اند، می‌تواند یک انتخاب به صرفه و مناسب برای شما باشد تا با خرید بلیط هواپیما سفر کنید. رفتار مناسب کارکنان هتل از موارد قابل توجه در این هتل است. علاوه بر اقامت در یک هتل مناسب حتما از جاهای دیدنی پاریس مانند: موزه لوور، کاخ ورسای، کاخ گارنیر، برج ایفل و ... نیز با یک برنامه ریزی درست قبل از سفر، دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل گرند دو هاور پاریس


هتل با توجه به سه ستاره بودنش امکانات قابل قبول و در سطح بالایی را به شما ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به داشتن اینترنت وای فای رایگان تقریبا در همه بخش‌های هتل اشاره کرد. بهتر است در نظر داشته‌باشید که هتل پارکینگ در اختیار شما قرار نمی‌دهد. از بابت تمیزی و نظافت هتل نیز خاطر جمع باشید زیرا به جرات می‌توان گفت نظافت روزانه‌ای که در هتل اجرا می‌شود آن را به یکی از تمیزترین مکان‌ها تبدیل کرده‌است. لاندری و خشکشویی هم در خدمت مسافران و مهمانان هتل Grand Hôtel du Havre Paris است تا در صورت نیاز به راحتی از آن استفاده کنند. اگر نیاز به خدمات فکس و فتوکپی دارید از پذیرش بخواهید تا آن را با خیال راحت در اختیار شما قرار بدهند. برای استفاده از فکس و فتوکپی باید هزینه مجزای آن را بپردازید. در صورت نیاز به امکانات و تسهیلات مورد نیاز برای برگزاری جلسات با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید زیرا هم اتاق جلسات و هم تمام امکانات را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. پذیرش بصورت ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مسافران است. آسانسور نیز در ساختمان هتل وجود دارد. آلمانی، انگلیسی و فرانسوی زبانهایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. هتل مجهز به صندوق امانات برای حفاظت از مدارک و وسایل با ارزش شما است. انبار مخصوص چمدان نیز برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل دارای دکوراسیون بسیار ساده‌ای هستند. این اتاق‌های ساده و کلاسیک دارای لوازم بسیار آرامش بخشی هستند که می‌تواند اشتیاق به انتخاب این واحدها را افزایش دهد. تخت‌ها دارای رو تختی‌هایی هستند که رنگ بسیار ملایم و طرح بسیار سنتی و جذابی دارند. دیوارها دارای رنگ روشن و سفید هستند. امکان دسترسی به اینترنت در تمام واحدها وجود دارد. تلویزیون، چراغ خواب، میز تحریر و کولر از سایر مواردی است که برای راحتی شما در اتاق‌ها وجود دارد. افرادی که سیگار نمی‌کشند می‌توانند اتاق‌های غیر سیگاری را درخواست کنند. تمام اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.
انواع اتاق‌هایی که در هتل Grand Hôtel du Havre Paris می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق تک نفره
• اتاق دو نفره دابل
• اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت تک نفره
• اتاق چهار نفره
• اتاق سوپریور با یک تخت دابل
• اتاق توئین
• دو اتاق دو نفره مجاور که به هم متصل نیستند

رستوران هتل


هتل رستوران دارد ولی در صورت درخواست می‌توانید از پذیرش بخواهید تا غذا را بصورت روم سرویس به اتاق‌های شما بفرستند.

فاصله هتل گرند دو هاور پاریس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه لوور: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا اپرای باستیل: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است