search
menu

هتل Towers Rotana Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Towers Rotana Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل تاورز روتانا دبی
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
دیگر خدمات هتل
فاصله هتل تاورز روتانا تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Towers Rotana Hotel Dubai


هتل تاورز روتانا یک هتل ۴ ستاره لوکس است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد. تاورز روتانا یکی از مشهورترین هتل های شهر دبی است که در طی سفر به دبی می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل تاورز روتانا به خاطر امکانات منحصر به فردی که دارد، از بهترین گزینه ها برای علاقمندان به سفرهای لاکچری و گردشگرانی است که با هدف گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی دبی به این شهر مدرن سفر می کنند. چنانچه قصد سفر و خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی دارید، خواندن این مطلب و آشنایی با اطلاعات هتل تاورز روتانا برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاورز روتانا دبی


به منظور فراهم کردن اوقاتی خوش برای مهمانان هتل towers rotana hotel dubai، تلاش شده است امکاناتی شایسته در این هتل گنجانده شود. از جمله امکانات این هتل لاکچری می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر شنا، باشگاه ورزشی، کلاس های یوگا، اتاق بخار، سونا، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، فروشگاه، اجاره ماشین، آسانسور و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است در هتل تاورز روتانا خدمات متنوعی از قبیل نظافت روزانه، اتو، لباس‌ شویی، خشک شویی و خیاطی به مهمانان ارائه می‌شود.

انواع اتاق های هتل


همان طور که بهتر می‌دانید رزرو اتاق از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از رزرو بلیط هواپیما دبی انجام دهید؛ به این منظور بهتر است ابتدا با اطلاعات اتاق های متفاوت آشنا شوید. واحد های اقامتی هتل تاورز روتانا بسیار متنوع است و با توجه به سلیقه و تعداد همسفران خود می‌توانید اقدام به رزرو نمایید. از انواع واحد های اقامتی این هتل می‌توان اتاق کلاسیک دو نفره، اتاق پریمیوم سه نفره، کلاب روتانا دو نفره، اتاق لوکس دو نفره، اتاق لوکس با تخت های تویین، سوییت لوکس، استودیو آپارتمان دو نفره، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه و سه خوابه را نام برد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل تاورز روتانا از زیباترین اتاق هایی هستند که می‌توانید در دبی پیدا کنید. اتاق های این هتل آراسته به آثار هنری مدرن هستند و با فضای روشن و دل بازی که دارند، نویدبخش یک اقامت رویایی هستند. چشم انداز زیبای شهر از ویژگی های مثبت اتاق های هتل تاورز روتانا است. تمامی اتاق ها عایق صدا و ضد حساسیت هستند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام لاکچری با امکانات رفاهی، مبلمان، میز، صندلی، تلفن، آباژور، یخچال و غیره اشاره کرد.

دیگر خدمات هتل


هتل تاورز روتانا دارای دو رستوران است که داخل هتل قرار دارند و مهمانان را از رفتن به بیرون هتل بی‌نیاز می‌کنند. در رستوران «فلیورز آن تو» وعده های صبحانه، چاشت، ناهار و شام به صورت سلف سرویس و انتخابی ارائه می‌شود. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع و شامل غذاهای چینی، انگلیسی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، آسیایی، بین المللی و غذاهای دریایی است. رستوران دوم این هتل «تیترو» نام دارد و فقط برای وعده شام باز است. در این رستوران غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، فست فود، بین المللی، آسیایی و اروپایی سرو می‌شود.
به منظور فراهم کردن اوقات خاطره انگیز، فعالیت هایی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. تنیس روی میز، اسکواش، تیراندازی با کمان و بیلیارد از جمله فعالیت هایی هستند که دوستداران ورزش را راضی خواهند ساخت. ناگفته نماند در این هتل انواع خدمات زیبایی مثل آرایش، پیرایش، رنگ مو، پدیکور، مانیکور و وکس ارائه می‌شود.
گیفت شاپ داخل هتل گزینه مناسبی برای خرید یادگاری از سفر و سوغاتی برای دوستانتان است.

فاصله هتل تاورز روتانا تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


یکی از جذاب‌ترین ویژگی های هتل تاورز روتانا نزدیکی به جاذبه ها و مراکز خرید دبی و دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی است؛ به طوری که به راحتی می‌توانید از تمام جاهای دیدنی دبی بازدید کرده و به راحتی برنامه سفر دبی خود را عملی کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه های بین المللی دبی، شارجه و آل مکتوم به ترتیب ۹.۲، ۲۷.۴ و ۳۷.۴ کیلومتر است. با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت فرودگاه برخوردار شوید.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا فروشگاه بولوارد: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا شهربازی هاب زیرو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی واک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱.۸ کیلومتر
مرکز خرید دبی: ۱.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است