search
menu

هتل Sofitel Palm Apartments Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sofitel Palm Apartments Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Sofitel Palm Apartments Dubai


هتل سوفیتل پالم دبی بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال اقامتگاهی مناسب برای گذراندن تعطیلات در این شهر هستند. هتل سوفیتل که در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، مقصدی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی رویایی است که امکانات بی نظیر و متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تمام ۱۸۲ اتاق هتل سوفیتل پالم به امکانات متعددی از قبیل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت پر سرعت، دستگاه چای ساز و قهوه جوش مجهز هستند. تک تک واحد‌های این هتل که در جزیره مصنوعی نخیل جمیرا قرار دارند، چشم اندازی منحصربفرد به خلیج فارس و شهر زیبای دبی دارند که تماشای آن، هر کسی را مجذوب خود می‌کند.
رستوران هتل سوفیتل پالم، انواع غذا‌های بین المللی مانند غذا‌های ایتالیایی، آسیایی و فرانسوی را در وعده‌های غذایی متفاوت، طبخ می‌کند. لازم به یادآوری است که صبحانه نیز به صورت رایگان و به شکل بوفه سرو می‌شود. یک کافی شاپ هم در محوطه هتل وجود دارد که علاوه بر نوشیدنی‌های مختلف، انواع اسنک و میان وعده را نیز در منوی خود قرار داده است.
علاوه بر یک سالن بدنسازی که به پیشرفته‌ترین تجهیزات ورشی مجهز است، یک استخر سرپوشیده نیز در داخل محوطه هتل سوفیتل پالم قرار دارد که خدمات ماساژ و همچنین اسپا را عرضه می‌کند. این در حالی است که استخر هتل به سونا هم مجهز است.
پذیرش Sofitel Palm Apartments Dubai به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است. کارمندان این بخش به چندین زبان زنده تسلط دارند و به راحتی می‌توانند با افرادی که با زبان عربی آشنا نیستند، ارتباط برقرار کنند. ساکنین هتل سوفیتل پالم برای دریافت وجه نقد و یا تبدیل ارز، نیازی به خروج از محوطه هتل ندارند زیرا دستگاه خودپرداز در بخش لابی تعبیه شده است و پذیرش هتل هم برای رفاه حال مسافران و میهمانان، خدمات تبدیل ارز را ارائه می‌کند.
افرادی که با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده باشند می‌توانند اتومبیل خود را در پارکینگ مخصوص هتل پارک کنند. همچنین برای راحتی حال مسافرانی که بدون خودروی شخصی به دبی آمده‌اند نیز سرویس رفت و برگشت فرودگاهی در نظر گرفته شده است که با هماهنگی پذیرش، استفاده از آن امکان پذیر است.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است