search
menu

هتل Royal Falcon Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Falcon Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل رویال فالکون دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال فالکون دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Falcon Hotel Dubai


هتل رویال فالکون در دبی یکی از هتل‌های سه ستاره معروف به شمار می‌رود، به‌طوری‌که سالانه مسافران زیادی از جاهای مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه شده و هتل رویال فالکون را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. درنهایت نیز با رضایت کامل و کلی خاطرات خوش و به‌یادماندنی این هتل را به سمت شهر خودشان ترک می‌کنند، حتی ممکن است در سفرهای بعدی‌شان نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل زیبا با ارائه امکانات لاکچری در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی نقش بسزایی دارد. توجه داشته باشید که ایستگاه متروی صلاح‌الدین در چند قدمی این هتل واقع‌شده است و از طریق این ایستگاه می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی مانند برج العرب، موزه دبی، آکواریوم دبی دسترسی خواهید داشت. همچنین مرکز خرید ریف و گالری انصار نیز در آن‌سوی خیابان این هتل قرار دارند. مرکز خرید الغریر حدوداً ۳۵۰ متر از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز حدوداً ۵ کیلومتر تا هتل Royal Falcon Hotel Dubai فاصله دارد و شاتل فرودگاهی برای دسترسی به این فرودگاه رایگان است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال فالکون دبی


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کلوپ‌های شبانه و اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط اشاره کرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو در این هتل باید هزینه اضافی پرداخت کنید، اما استفاده از واکس کفش رایگان بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در مرکز بیزینس این هتل خدماتی برای مسافرانی که به قصد کار و تجارت به دبی سفر کرده‌اند فراهم گردیده است تا جلسات و کنفرانس‌هایشان را در این مرکز برگزار کرده و از فکس و کپی استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است، اما توجه داشته باشید که هیچ پارکینگی دایر نگردیده است. میز تور بلیط و گردشگری مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. اتاق چمدان مخصوص آن دسته از مسافرانی است که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان یا زمان تحویل اتاقشان زمان اضافی داشته باشند.
در صورت نیاز به پول رایج دبی می‌توانید با مراجعه به صرافی هتل Royal Falcon Hotel Dubai تبدیل ارز کنید. در بخش پذیرش نیز مسئولین مربوطه ۲۴ ساعت فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر و اطراف دبی می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان از قسمت‌های مختلف بازدید کنید. همچنین یکی از نکات موردتوجه در این هتل ارائه روم سرویس است که به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و هر آنچه را که درخواست کنید به اتاقتان ارسال می‌شود. پرسنل این هتل بسیار مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، هندی، فیلیپینی، اردو و عربی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به دیاموند در طبقه اول اشاره کرد که در این مکان می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و خوردنی‌های خوشمزه را سفارش داده و ورزش‌های اسپرت را تماشا کنید. از امکانات تفریحی دیگر می‌توان به اجرای موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد و استفاده از دوره‌های گلف نیز شامل هزینه جداگانه هستند. قسمتی از هتل Royal Falcon Hotel Dubai نیز به اسپا اختصاص داده‌شده است که در این مرکز می‌توانید از ماساژهای تکی و ماساژهای کل بدن بهره‌مند شوید. همچنین فضایی برای ریلکس کردن و سلامت برای مسافران این هتل ارائه می‌شود، لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل شامل مینی بار با انواع نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه قرار داده‌شده است. همچنین همه اتاق‌ها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و محلی برای نشیمن است. انواع اتاق‌های موجود در هتل رویال فالکون دبی عبارتند از اتاق تریپل، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت جونیور، اتاق دلوکس با بلیط های گردشگری برای پارک تم و پارک آبی وایلد وادی و اتاق توئین یا دوبل.

رستوران هتل


در هتل رویال فالکون سه رستوران وجود دارد که انواع غذاهای سنتی عربی، ایرانی و بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین در یکی از رستوران‌ها غذاهای هندی و بالیوودی ارائه می‌شود و بدین‌جهت در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد.

فاصله هتل رویال فالکون دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است