search
menu

هتل Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek
امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek


دبی مشهورترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور امارات متحده عربی است. یکی از هتل‌های مجلل، پنج ستاره و عالی در شهر دبی، هتل رادیسون بلو است که در منطقه دیدنی و زیبای دیره کریک واقع شده است. در فاصله بسیار کم از هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس دریایی قرار دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. شهر دبی دارای چندین فرودگاه بین‌المللی است که نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek، فرودگاه بین المللی دبی است که تنها ۷ کیلومتر با هتل رادیسون بلو فاصله دارد. یکی از جاهای دیدنی دبی که باید در طول مدت زمان اقامت خود در هتل ردیسون بلو از آن بازدید کنید، پیست اسکی دبی است زیرا یکی از بهترین و متفاوت‌ترین مراکز تفریحی در خاورمیانه برای تمامی اقشار از جمله خانواده‌ها است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی


هتل رادیسون بلو دبی یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل ها در این شهر است و دارای امکانات و خدماتی است که اقامتی آسوده را برای مسافران خود فراهم می کند. این هتل دارای امکاناتی است از جمله: لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، استخر در فضای باز، اسپا، سونا، ماساژ، اینترنت رایگان در اتاق ها، سالن زیبایی، سالن ورزشی، فتوکپی، فکس، امکانات و سالن جلسات و کنفرانس، زمین بازی کودکان و دستگاه خودپرداز. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی استفاده کنید تا نگرانی کمتری بابت رفت‌وآمد خود داشته باشید. خدماتی که هتل Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek ارائه می کند، شامل این موارد است: لاندری، اتوکشی، واکس کفش، لباسشویی، خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از کودک، ارائه بلیط جاذبه‌ها و کنسرت‌ها، خدمات بلیط، خدمات تور، دسترسی معلولین، نگهداری از چمدان و سرویس اتاق. کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و دیگر زبان ها در هتل رادیسون بلو دبی، پذیرای مهمانان گرامی از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


تعداد ۲۸۸ اتاق متنوع، فوق‌العاده راحت و شیک در هتل رادیسون بلو دبی قرار دارد که برای اقامتی به یادماندنی و آسوده طراحی شده‌اند و بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد دارای بالکن، اتاق اکسکیوتیو با بالکن، انواع مختلف سوئیت‌ها، برخی از اتاق‌های دارای بالکن و یا فضایی برای نشستن و استراحت هستند. از بعضی از اتاق‌های هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی، چشم‌اندازی از شهر مشخص است. قابل ذکر است که سوئیت مخصوص عروس و داماد هم در هتل ردیسون بلو دبی وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


از امکانات بسیار خوب و متناسب با اقامتی همراه با آسایش و راحتی که در اتاق های هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی وجود دارد، می توان به این موارد اشاره کرد: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، اینترنت رایگان، مینی‌بار، مبلمان، صندلی، تلفن، چای ساز، آب معدنی، کمد لباس، میز تحریر، حمام با دوش و وان، سشوار، لوازم بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو، سیستم هشدار و اطفا حریق. اتاق ها علاوه بر تجهیزات کامل و مناسب، طراحی شیک، مدرن و روح‌نوازی دارند که بسیار گیرا است. اتاق های هتل رادیسون بلو تماما مجهز به عایق صدا، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع هستند و امکان سیگار کشیدن در آنها وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی، می توانید در بخش اسپا، ماساژ و سونای هتل ساعاتی خوش را سپری کنید و شادابی و طراوت را به خود هدیه دهید. همچنین استخر روباز هتلRadisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek برای تمام سنین مناسب است و در تمام فصول امکان استفاده دارد. یک باشگاه ورزشی مجهز به تجهیزاتی درجه یک در هتل رادیسون بلو دبی وجود دارد که برای کسانی که حتی در سفر هم از ورزش غافل نمی شوند، بسیار ایده آل است. برای آنکه در هتل رادیسون بلو کریک دبی اصلا احساس بی‌حوصلگی نکنید، تفریحات و امکانات دیگری هم فراهم است مانند دارت، دوچرخه‌سواری، کتابخانه، بیلیارد، تنیس روی میز، اسکواش، کلاس‌های آشپزی و کلاس یا تور آشنایی با فرهنگ محلی.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپ Radisson Blu Hotel در فضایی دنج، دلنشین و چشم‌نواز، خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را سرو می‌کند و به مسافران این امکان را می‌دهد که در کنار دوستان، خانواده و یا همسفران خود اوقاتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را تجربه کنند.

فاصله هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال: ۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج خلیفه دبی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دبی فستیوال: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج العرب دبی: ۱۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی وایلد وادی دبی: ۲۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است