search
menu

هتل Millennium Central Downtown Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millennium Central Downtown Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل میلینیوم سنترال داون تاون
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلینیوم سنترال داون تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Millennium Central Downtown Dubai


هتل میلینیوم سنترال داون تاون انتخابی عالی برای گردش در شهر و آشنایی با جاهای دیدنی دبی است. میلینیوم سنترال دبی از هتل‌های ۴ ستاره و مدرن شهر دبی به شمار می‌رود و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. Millennium Central Downtown Dubai تنها چهار دقیقه رانندگی تا دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان فاصله دارد. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان نیز در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاهای دیدنی دیگری نیز در این شهر بین‌المللی قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آنها بازدید کنید. میلینیوم سنترال داون تاون در قلب شهر دبی قرار گرفته و گزینه‌ای جذاب برای اقامت است. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل میلینیوم سنترال داون تاون


در هتل چهار ستاره میلینیوم سنترال داون تاون امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. Millennium Central Downtown Dubai از هتل‌های بین‌المللی شهر دبی است و تیم حرفه‌ای آن به ده زبان دنیا مسلط هستند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان هتل رایگان بوده و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور، صرافی، اتاق چمدان، کانسیرج، کمد و چک‌این/اوت سریع ارائه می‌شود. در هتل میلینیوم سنترال داون تاون چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده کنید. انواع خدمات آرایشی و پیرایشی در سالن زیبایی هتل به مهمانان ارائه می‌شود. مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل میلینیوم را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. مینی‌مارکت، آسانسور، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، دوربین مداربسته و کپسول آتش‌نشانی از دیگر امکانات هتل هستند. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری استفاده کنید. حیوانات خانگی در هتل میلینیوم سنترال داون تاون پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل Millennium Central Downtown Dubai دارای واحدهای روشن و باصفایی است که با رنگ‌های گرم تزیین شده‌اند. منظره زیبایی از دریاچه یا جاذبه‌ها از اتاق‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت یک‌خوابه، اتاق بیزینس کلاس با تخت کینگ، اتاق استاندارد کینگ، اتاق استاندارد با تخت کویین، اتاق اگزکیوتیو با تخت‌های کینگ یا کویین، اتاق خانواده، اتاق پریمیوم (با چشم‌انداز خط افق) و اتاق استاندارد تویین است. تمام واحدها دارای یک نشیمن بزرگ و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و فضای راحتی برای استراحت دارند. کتری برقی، تلفن، میز و کمد لباس از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان و خریداران بلیط هواپیما ارائه می‌شود. گهواره کودک رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روف‌تاپ هتل شنا کنید یا در آفتاب‌گیرها حمام آفتاب بگیرید. در کنار استخر امکان سرو نوشیدنی نیز وجود دارد. در مرکز اسپا خدمات متعددی به مهمانان ارائه می‌شود. این مرکز دارای حمام ترکی و اتاق بخار است و خدمات ماساژ، اسکراب و نور درمانی ارائه می‌کند. برای ایجاد سرگرمی بیشتر فعالیت‌هایی نظیر آشنایی با فرهنگ محلی و کلوب شبانه تدارک دیده شده است. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل Millennium Central Downtown Dubai به شمار می‌رود.

رستوران هتل


هتل Millennium Central Downtown Dubai دارای چهار رستوران باکیفیت است. برای صبحانه گزینه‌های کانتیننتال، گیاهی، حلال، بدون گلوتن و آمریکایی سرو می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای محلی و بین‌المللی رستوران Lemon Pepper انتخاب کرده یا در فضای خانوادگی La Terrace pool Bar از غذاهای کبابی و گریل نوش جان کنید. در رستوران‌های Lighthouse و Bean Queen نیز غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

فاصله هتل میلینیوم سنترال داون تاون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دبی مال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌نمای دبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آینده دبی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمیرا: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک گاردن گلو: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمیرا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است