search
menu

هتل Marco Polo Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marco Polo Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل مارکوپولو دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارکوپولو دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Marco Polo Hotel Dubai


هتل مارکوپولو دبی، هتلی عالی در یکی از بهترین موقعی‌های مکانی دبی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و متنوع، سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که در سفر به دبی دوست دارند اقامت راحت و دلچسب تجربه کنند، بهتر است هتل مارکوپولو دبی را رزرو نمایند. این هتل امکانات عالی برای مهمانان در نظر گرفته و به بسیاری از جاهای دیدنی دبی دسترسی آسان دارد. ایستگاه متروی سبز صلاح الدین در نزدیکی هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند با استفاده از مترو از جاهای مختلف دبی بازدید کنند. وقتی حرف از دبی می‌شود، تمام آن جذابیت و آسمان خراش‌ها، مراکز خرید و تفریحات لوکس در ذهن‌ها تداعی می‌گردند.
پیشنهاد می‌شود در سفر به دبی بازدید از قاب دبی، برج العرب دبی، پارک تفریحی گاردن گلو دبی را از دست ندهید. دبی هیجان‌ها و تجربیات متفاوت فراوانی برای ارائه دادن دارد؛ تا می‌توانید لذت ببرید. جذابیت سفرتان با اقامت در یک هتل مناسب و مطمئن کامل‌تر می‌شود. کارکنان هتل Marco Polo Hotel Dubai بسیار زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مارکوپولو دبی


در هتل مارکوپولو دبی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما دبی سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لاندری، اتو پرس شلوار، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، شاتل فرودگاهی، خدمات کودک و کودکیاری، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی، فیلیپینی، آفریقایی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مطلوب و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل مارکوپولو دبی وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل دبل استاندارد، دبل دلوکس، توئین دلوکس، سوئیت خانواده و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و به روز چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و آرامش بخش برخوردارند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت و اعلا پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است.خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل مارکوپولو دبی از ساعت ۱۴ الی ۲۱ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۷ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مارکوپولو دبی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مارکوپولو دبی دو استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان و کودکان وجود دارد. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب تعبیه شده‌اند و برای کسانی که دوست دارند حمام آفتاب بگیرند، بسیار مناسب هستند. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن شامل انواع ماساژها ارائه می‌شوند و روزی پر از آرامش برای مهمانان می‌سازند. یک سالن بدنسازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند در مدت زمان اقامتشان تمریناتشان را به طور مرتب انجام داده و مراقب سلامت و تناسب اندامشان باشند. با تاریک شدن هوا نیز تفریحات شبانه هتل ازجمله موسیقی و نمایش‌های زنده، نایت کلاب با همراهی دی جی آغاز می‌شوند. مهمانان با شرکت در این تفریحات و با استفاده از خدمات و امکانات تفریحی لحظات خوش و به یاد ماندنی در هتل تجربه می‌کنند.

رستوران هتل


در هتل مارکوپولو دبی دو رستوران وجود دارند. در رستوران Kitakits Klub & Kofe در وعده شام و کوکتیل انواع غذاهای دریایی، آسیایی، بین المللی، گریل و باربکیو به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در رستوران Flames نیز در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و برانچ انواع غذاهای خوشمزه هندی و اروپایی به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌گردند. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع میان وعده‌ها،مزه‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل مارکوپولو دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ذخیره گاه حفاظت از صحرای دبی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا خور دبی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۹٫۷ کیلومتر
فاصله تا آب نمای دبی: ۹٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است