search
menu

هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai


هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز از هتل‌های مشهور و معروف پنج ستاره در شهر دبی است. این هتل زیبا در میان دو برج قرارگرفته است که چشم‌انداز بی‌نظیری روبه زیبایی‌های دبی دارد. برای سرگرمی مسافران یکی از مزیت‌های این هتل محل قرارگیری آن است که در میان مرکز خرید دبی مال و مرکز خرید امارات واقع‌شده است، همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو بیزینس می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی دبی مانند برج العرب، برج خلیفه، آکواریوم دبی و چندین مراکز دسترسی آسانی داشته و بازدید کنید. پارک آبی وایلد وادی در عرض ۲۰ دقیقه از این هتل قابل‌دسترس است و بی‌شک لحظات خوشی را در این پارک آبی تجربه خواهید کرد. برای دوستداران گلف نیز کلوپ گلف امارات ۱۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی دبی نیز ۲۵ دقیقه راه دارید، توجه داشته باشید که شاتل فرودگاهی هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai رایگان است و همین ترانسفر گردشگری برای دسترسی به دبی مال نیز رایگان است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اتاق‌های خانواده، مرکز باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامت و اسپا، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی


این هتل زیبا اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌ها ارائه می‌دهد. در قسمت میز تور نیز با انواع جاذبه‌های دیدنی و محلی دبی آشنا خواهید شد، همچنین پارکینگ موجود در این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند و در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی اتو و واکس باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. ممکن است سفرتان به دبی به دلیل کار و تجارت باشد، در این صورت می‌توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید.
پرسنل مجرب در هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، تایلندی، روسی، فیلیپینی، ترکی استانبولی و چینی تسلط دارند، بدین‌جهت از اکثر نقاط جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. مرکز صرافی موجود در این هتل برای تبدیل ارز دایر گردیده است. برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان در لابی مراجعه کنید و در بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به مرکز اسپا و کلوپ سلامتی اشاره کرد. استخر روباز موجود یکی از پرطرفدارترین امکانات این هتل محسوب می‌شود، این استخر در طی سال باز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، همچنین در کنار استخر نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است که بعد از شنا می‌توانید در این محل دراز کشیده و ریلکس کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری این استخر همه‌روزه از ۷ صبح تا ۹ شب است. علاوه بر آن در مرکز اسپا می‌توانید ریلکس کنید. از تفریحات دیگر این هتل می‌توان به کلوپ شبانه، اسب‌سواری، بولینگ و موج‌سواری اشاره کرد. در مرکز بدن‌سازی نیز کلاس‌های بدن‌سازی برگزار می‌شود و می‌توانید با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنید. در اتاق بخار و حمام ترکی هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید. در سالن زیبایی می‌توانید انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را دریافت کنید. مرکز سلامت و اسپا همراه با سونا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، مطمئناً بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی‌های روزمره به این مراکز احتیاج خواهید داشت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه هتل جی دبلیو ماریوت شامل ۱۶۰۸ اتاق لاکچری با عالی‌ترین امکانات، طراحی و دکوراسیون در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل تلویزیون و میز کار است. یکی از نکات قابل‌توجه در رابطه با اتاق‌های این هتل پنجره‌های آن‌هاست که از کف تا سقف اتاق‌ها هستند، بدین‌جهت روشنایی قابل‌توجهی را در اتاق‌ها تجربه خواهید کرد. اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق دوبل اکسکیوتیو، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کینگ با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین دلوکس، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین اکسکیوتیو با دسترسی اختصاصی. امکانات دیگر ارائه‌شده در اتاق‌های هتل JW Marriott Marquis Hotel Dubai عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فن، کتری برقی، فضای نشیمن و چای‌ساز و قهوه ساز. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی توأم با آرامش در انتظار شماست.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای ۱۵ رستوران و بار و کافی‌شاپ است که میهمانان می‌توانند در این رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی نوش جان کنند. همچنین در قسمت کافی‌شاپ می‌توانید انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های خنک را سفارش دهید. رستوران Kitchen 6 غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه‌ای، رستوران prime68 مخصوص استیک به‌صورت منویی، رستوران La Farine Café and Bakery غذاهای فرانسوی به‌صورت بوفه‌ای و منویی، رستوران Masala Library by Jiggs Kalra مخصوص غذاهای هندی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Tong Thaiغذاهای تایلندی به‌صورت منویی، رستوران Positano غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران Izakaya غذاهای ژاپنی به‌صورت منویی، رستوران Aqua Poolside Grill and Bar غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی و رستوران Garden با مخصوص شام و Wanderlust مخصوص ناهار هستند.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج خلیفه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آب نمای دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خوور دبی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر دبی: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است