search
menu

هتل Hilton Jumeirah Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Jumeirah Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hilton Jumeirah Dubai


هتل هیلتون جمیرا دبی ، اقامتگاهی لوکس و مجلل برای گذارندن تعطیلات رویایی و به یاد ماندنی در این شهر ساحلی است. تماشای ساحل استثنایی جمیرا که ساخته دست بشر است، بزرگترین امتیازی است که ساکنین هتل از آن برخوردار اند. امکانات تفریحی و جاذبه‌های گردشگری این جزیره مصنوعی به قدری متنوع است که ساکنین هتل، نیازی به خروج از محوطه آن ندارند.
ساحل اختصاصی هتل هیلتون جمیرا که در مجاورت این جزیره مصنوعی است، با درخت‌های پرشمار نخل محاصره و از سایر قسمت‌های هتل جدا شده است. حمام آفتاب که در محوطه استخر واقع شده نیز طرفداران زیادی دارد و دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در محوطه هتل هیلتون و همچنین وجود چندین کافی شاپ در نزدیکی استخر، نوید بخش اوقاتی به یاد ماندنی خواهد بود.
تمامی اتاق‌های هتل Hilton Dubai Jumeirah به امکاناتی از قبیل: مبلمان راحتی، تلویزیون ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت پر سرعت، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه مجهز هستند. همچنین وجود میز کار و دستگاه چای ساز و قهوه جوش هم از دیگر تجهیزاتی است که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.
به جز سالن بدنسازی که به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی مجهز است، ساکنین هتل هیلتون جمیرا می‌توانند از انواع تفریحات آبی که در محوطه هتل برگزار می‌شود، لذت ببرند. خدمات اسپا و ماساژ هم در مجموعه استخر عرضه می‌شود که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، از آن بهره مند شوند. همچنین یک زمین بازی مخصوص کودکان هم در محوطه وجود دارد که کودکان همیشه مشغول بازی کردن در آن هستند.
صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه سرو می‌شود. همچنین ۱۵ رستوران متفاوت نیز در محوطه هتل Hilton Jumeirah Dubai وجود دارند که انواع غذا‌های محلی و بین المللی را سرو می‌کنند. فاصله نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تا هتل، تنها ۱۰ دقیقه است. به این ترتیب مسافران به راحتی می‌توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند. همچنین سرویس‌های درون شهری هم از مبدا هتل، به صورت روزانه فعالیت می‌کنند و افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن استفاده کنند.
در نظرسنجی‌های به عمل آمده نیز کاربران علاوه بر اظهار خشنودی کامل از کیفیت خدمات و امکانات مناسب، از موقعیت جغرافیایی هتل هیلتون جمیرا هم رضایت داشتند. جزیره مصنوعی نخل جمیرا یکی از پر ترددترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که سالانه توریست‌های زیادی از آن بازدید می‌کنند. کاربران امتیاز ۹.۱ از ۱۰ را برای این هتل در نظر گرفته‌اند و معتقدند هیلتون جمیرا، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای اقامت در دبی است.
کارمندان پذیرش به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی و چینی تسلط دارند و به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. افراد می‌توانند با هماهنگی پذیرش، درخواست سرویس رفت و آمد فرودگاهی دهند که انتقال آن‌ها از هتل به فرودگاه و بالعکس را به عهده بگیرد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مارینا مال: ۰.۶ کلیومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است