search
menu

هتل Habtoor Grand Resort Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Habtoor Grand Resort Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Habtoor Grand Resort Dubai


هتل هبتور گرند دبی واقع در ساحل مصنوعی جمیرا و در مجاورت آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره با فراهم کردن مجموعه‌ای از بهترین امکانات ممکن، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به قصد تفریح و یا سفر‌های کاری به دبی آمده‌اند. تمامی ۴۶۶ اتاق این هتل مجلل، به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزوین ال سی دی، دسترسی رایگان به اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجهز هستند.
از جمله امکاناتی که Habtoor Grand Resort برای بازرگانان و افرادی که برای سفر‌های کاری به این شهر آمده‌اند نیز می‌توان به سالن اجتماعات، اتاق ملاقات و خدمات فکس و کپی اشاره کرد. علاوه بر این، خدمات خشکشویی، سفید شویی و اتو البسه هم در لابی هتل عرضه می‌شود که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، از آن استفاده نمایند.
علاوه بر سالن بدنسازی، ۳ استخر مجزا شامل استخر کودکان، استخر سرپوشیده و روباز هم در محوطه هبتور گرند هتل قرار دارد که استفاده رایگان از آن‌ها برای ساکنین، امکان پذیر است. همچنین سونا، جکوزی، خدمات اسپا و ماساژ هم در نزدیکی استخر وجود دارد و افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن استفاده نمایند.
امکانات ورزشی و تجهیزات سرگرمی متعددی هم در محوطه هتل گرند هبتور وجود دارد که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده نمایند. زمین تنیس، میز بیلیارد، سالن اسکواش، دارت و زمین گلف برخی از این امکانات است افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن استفاده نمایند.
صبحانه به صورت رایگان در هتل سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف نوشیدنی، میان وعده و یا ناهار و شام، به یکی از ۱۴ رستوران و کافی شاپ فعال در محوطه هتل گرند هبتور مراجعه کنند. تنوع این رستوران‌ها به نحوی است که می‌توانید انواع غذا‌های محلی و بین المللی را از منوی آن‌ها انتخاب کنید.
مرکز خرید دبی مال، پارک آبی دبی و برج العرب از نقاط دیدنی مهمی هستند که در نزدیکی هتل گرند هبتور قرار دارند. برای دسترسی به فرودگاه بین المللی دبی هم حدود ۳۰ دقیقه رانندگی زمان بر خواهد بود. دیگر مزیت فوق العاده این هتل، قرار داشتن در مجاورت ساحل جمیرا است که بدون تردید، یکی از بهترین سواحل دبی است.
در نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از کیفیت خدمات هتل هبتور گرند، کاملا رضایت داشته‌اند و امتیاز ۸.۹ را برای آن در نظر گرفته‌اند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است و تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی و فرانسوی باعث شده نگرانی خاصی در هنگام برقراری ارتباط با این بخش وجود نداشته باشد.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا اسکای دایو دبی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مارینا مال: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است