search
menu

هتل Gulf Star Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulf Star Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل گلف استار دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلف استار دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulf Star Hotel Dubai


هتل گلف استار دبی، هتل اقتصادی در منطقه قدیمی شهر دبی است و امکانات رفاهی مناسب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی، فرودگاه دبی و ... کم است و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند در کوتاه ترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هتل گلف استار دبی مناسب مهمانانی است که دوست دارند در سفر به دبی در هزینه اقامتشان صرفه جویی کنند. اگر بلیط هواپیما دبی را بیشتر برای لذت بردن از جاهای دیدنی دبی خریداری می‌کنید و قصد دارید مدت زمان کمتری در هتل سپری کنید، این هتل گزینه مناسبی برایتان به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌شود در سفر به دبی بازدید از مراکز خرید دبی که به خودی خود جاذبه مهم به حساب می‌آیند، برج العرب دبی، شهربازی بالیوود پارک دبی و ... را از دست ندهید. دبی هیجان‌ها و تجربیات متفاوت فراوانی برای ارائه دادن دارد؛ تا می‌توانید از تک تک آن‌ها لذت ببرید. اگر وسط تابستان دلتان هوس برف و اسکی بکند، حتما به پیست اسکی دبی مراجعه و زمستان را به عینه از نزدیک لمس و تجربه کنید. مطمئن باشید، این تجربه برایتان بسیار جذاب و فراموش نشدنی خواهد شد. پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر به هتل بازگشته و حسابی استراحت کنید. کارکنان هتل Gulf Star Hotel Dubai زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلف استار دبی


در هتل گلف استار دبی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، مینی مارکت، دستگاه خودپرداز ATM، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، لاندری، فتوکپی، فکس، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مطلوب و مناسب در هتل گلف استار دبی وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای سینگل، دبل، توئین، تریپل و ... هستند. اتاق‌های دارای بالکن هستند و چشم اندازی از کوچه و خیابان از آن‌ها پیداست. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و زیبا است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج برخوردار هستند. کف اتاق‌ها با موکت‌ها پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل گلف استار دبی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل گلف استار دبی همه روزه در ساعات معین صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه شامل غذاهای کانتیننتال است.

فاصله هتل گلف استار دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ذخیره گاه حفاظت از صحرای دبی: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا خور دبی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا آب نمای دبی: ۹٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است