search
menu

هتل Golden Sands Hotel Creek Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Sands Hotel Creek Dubai
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Golden Sands Hotel Creek Dubai


هتل هیلتون کریک دبی با ۱۵۰ اتاق مجهز، پذیرای مسافرانی است که شهر دبی را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. اولین ویژگی این هتل که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، چشم انداز فوق العاده آن است که نمایی از شهر و یا خلیج فارس را برای ساکنین هتل نمایان می‌کند.
برای عزیمت از فرودگاه بین المللی دبی به سمت هتل هیلتون کریک، تنها چند دقیقه زمان صرف خواهید کرد و دسترسی آسان به دیدنی‌ترین مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری، امتیازی است که نمی‌توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد. از جمله نزدیک‌ترین مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری که در فاصله اندکی از هتل هیلتون دریک دبی قرار دارند نیز می‌توان به مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید صحرا، دبی مال و برج الخلیفه اشاره کرد.
برخی از امکاناتی که در تمامی اتاق‌های مجلل هتل ۵ ستاره Hilton Dubai Creek تعبیه شده عبارت اند از: میز کار، مبلمان راحتی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا. همجنین دستگاه چای ساز و یخچال و فریزر هم در آشپزخانه هر اتاق وجود دارد.
اتاق‌ها مجهز به سرویس خواب مخصوص Hilton Serenity هستند که خوابی آرامش بخش و راحت را می‌توان در آن تجربه کرد. چشم انداز فوق العاده اتاق‌ها هم باعث شده که افراد با تماشای نمای بی نظیری از شهر، چشمان خود را باز کنند. هتل هیلتون کریک برای رفاه حال مسافران، سرویس رفت و برگشت مخصوص عزیمت به ساحل جمیرا در نظر گرفته اند تا افراد بتوانند به راحتی از خدمات این ساحل بی نظیر، استفاده نمایند.
علاوه بر سالن بدنسازی که به پیشرفته‌ترین لوازم ورزشی مجهز است، افراد می‌توانند از استخر روبازی که در پشت بام هتل هیلتون کریک قرار دارد و همچنین خدمات اسپا و ماساژ نیز استفاده کنند. درکنار چشم انداز استثانایی این استخر، مسافران می‌توانند انواع آبمیوه‌های طبیعی و کوکتل‌های گاز دار را از طریق کافی شاپ هتل سفارش دهند.
صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان در هتل هیلتون کریک دبی سرو می‌شود. همچنین انواع غذا‌های محلی و بین المللی هم در رستوران‌های متعددی که در محوطه هتل قرار دارند، طبخ می‌شوند که افراد برای صرف ناهار و یا شام می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند. در کافی شاپ هتل هم انواع قهوه و کیک‌های شکلاتی سرو می‌شود که گزینه‌ای ایده آل برای میان وعده و یا عصرانه می‌باشد.
پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به مسافران است. ضمنا تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان زنده دنیا از جمله: انگلیسی، آلمانی و روسی سبب شده است که بسیاری از میهمانان، دغدغه خاصی در هنگام برقراری ارتباط با بخش پذیرش نداشته باشند. مسافران می‌توانند با هماهنگی پذیرش هتل هیلتون کریک دبی، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی بدهند و یا با پرداخت هزینه، از خدمات خشکشویی و اتو لبسه استفاده کنند.
افرادی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند هم می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی هتل هیلتون کریک دبی استفاده کنند. همچنین خدمات کرایه اتومبیل هم در کنار عرضه تاکسی بین شهری، توسط پذیرش هتل ارائه می‌شود. نزدیکی به ایستگاه مترو هم سبب شده است که دسترسی به نقاط مختلف، به سادگی برای ساکنین هتل امکان پذیر باشد.

فاصله تا جاهای دیدنی


فرودگاه بین المللی دبی: ۴ کیلومتر
برج خلیفه: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است