search
menu

هتل Citymax Hotel Bur Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Citymax Hotel Bur Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی‌مکس بر دبی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی مکس بر دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Citymax Hotel Bur Dubai


هتل سیتی مکس بر، هتلی باشکوه است که در شهر تماشایی و مشهور دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده‌است. هتل سیتی مکس بر دبی یکی از هتل‌های مجلل و راحت دبی است که برای کسانی که می‌خواهند اقامتی به‌یادماندنی و آسوده با دوستان و یا خانواده خود داشته باشند بسیار عالی است. هتل Citymax Hotel Bur Dubai به مراکز خرید متعدد و برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور دبی بسیار نزدیک است. اگر تمایل داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ خوب است بدانید که سه ایستگاه مترو در نزدیکی هتل سیتی مکس بر دبی قرار دارند. برای رسیدن به هتل سیتی مکس بر می‌توانید بلیط هواپیما دبی خریداری کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی دبی بروید که تنها ۶.۵ کیلومتر تا هتل سیتی مکس بر دبی فاصله دارد. برای آنکه سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ در طول مدت زمانی که در هتل سیتی مکس بر اقامت دارید، حتما از پارک تفریحی گاردن گلو دبی بازدید کنید و اوقاتی مفرح و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی‌مکس بر دبی


هتل Citymax Hotel Bur Dubai با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب با کیفیت عالی، برای اقامتی خوش و آسوده بسیار مناسب و ایده‌آل است و می‌توانید با اقامتی چند روزه در هتل سیتی مکس بر دبی خاطراتی دلنشین را برای خود به یادگار بگذارید. هتل سیتی مکس بر لابی دنج و وسیع با مبلمانی مدرن و شیک، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، باشگاه ورزشی، دسترسی معلولین، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، سالن جلسات و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل است. برای راحت رسیدن به اتاق‌ها و طبقات دیگر هتل سیتی مکس بر دبی از آسانسور استفاده کنید. خدماتی که سیتی‌مکس بر برای آسودگی و آسایش هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، میز معرفی و فروش تور و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از هتل سیتی ماکس بر دبی بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی و به سرعت به فرودگاه بروید. کارکنان مهمان‌نواز هتل سیتی مکس بر دبی علاوه بر زبان عربی قادر هستند به زبان انگلیسی، هندی و فیلیپینی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع مختلفی از اتاق‌های مجلل و راحت در هتل سیتی مکس بر دبی قرار دارند که هرکدام دارای چیدمان و طراحی چشم‌نواز و زیبا هستند. اتاق‌های هتل Citymax Hotel Bur Dubai شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل. اتاق‌های هتل سیتی مکس بر برای اقامتی انفرادی، دوستانه، خانوادگی و یا با همکاران کاملا مناسب است.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی در اتاق‌های هتلCitymax Hotel Bur دبی قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات داخل اتاق‌های سیتی مکس بر که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل سیتی مکس بر دبی امکان سیگار کشیدن مهیا نیست.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر از آن دسته افرادی هستید که به ورزش کردن حتی در سفر هم توجه می‌کنند و دارای برنامه ورزشی مشخصی هستند، حتما به باشگاه ورزشی مجهز هتل سیتی مکس بر بروید. استخر روباز و رایگان هتل Citymax Hotel Bur Dubai که در تمام فصول قابل استفاده است، برای شنا کردن و نشستن و استراحت کردن بر روی صندلی‌های کنارش و لذت بردن از آفتاب و هوای مطلوب ایده‌آل است. در داخل سالن کافی‌شاپ هتل سیتی ماکس بر دبی یک میز بیلیارد و یک دارت وجود دارد که می‌توانید با دوستان و خانواده خود سرگرم شوید و ساعاتی دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


هتل سیتی مکس بر دبی دارای چندین رستوران و کافی‌ شاپ است که هر کدام با فضایی دنج، باصفا و دلنشین و برخی با پخش موسیقی زنده پذیرای شما هستند تا خوراک‌هایی مفصل و لذیذ را به سبک آشپزی هندی، آسیایی و بین‌المللی میل کنید.

فاصله هتل سیتی مکس بر دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برجمان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۹.۴ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است