search
menu

هتل City Seasons Suites Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Seasons Suites Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سیزنز سوئیتز دبی
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی سیزنز سوئیتز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Seasons Suites Dubai


هتل سیتی سیزنز سوئیتز دبی در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. City Seasons Suites از هتل‌های لوکس دبی به شمار می‌رود و انتخابی عالی برای گذراندن تعطیلات است. سیتی سیزنز سوئیتز روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره قرار گرفته و دسترسی خوبی به دیگر جاهای دیدنی دبی قرار دارد. با انتخاب این هتل تنها ۷۵۰ متر تا برج ساعت دیره فاصله خواهید داشت، موزه دبی نیز در ۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید به این شهر مدرن سفر کرده و تعطیلات جذابی را سپری کنید. هتل سیتی سیزنز مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سیزنز سوئیتز دبی


در هتل City Seasons Suites امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات رزرو تور دبی، صرافی، اتاق چمدان، کانسیرج، چک‌این/اوت سریع، کمد و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی بوده و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای خرید وسایل می‌توانید به فروشگاه هتل مراجعه کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند هتل سیتی سیزنز برای استفاده از معلولین بهینه‌سازی شده است. با استفاده از خدمات اجاره خودرو به راحتی می‌توانید در شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های دبی بازدید نمایید. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش هتل سیتی سیزنز را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته و دزدگیر اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی دبی در ۸۵۰ متری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل سینی سیزنز سوئیتز به تازگی نوسازی شده است و دارای ۱۰۴ واحد اقامتی مدرن است. هریک از واحدهای اقامتی City Seasons Suites به سبک متمایزی با تمرکز بر سادگی، ظرافت، عملکرد و جدیدترین فناوری‌های خانه هوشمند طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان یک‌خوابه اگزکیوتیو، سوئیت یک‌خوابه دلوکس، آپارتمان دوخوابه اگزکیوتیو، استودیو پریمیوم، استودیو اگزکیوتیو، سوئیت لوکس و سوئیت بوتیک است. منظره زیبایی از باغ و شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. هریک از واحدها دارای یک آشپزخانه مجزا با مایکروفر، یخچال، ماشین ظرف‌شویی، کتری برقی، لوازم پخت‌و‌پز و میز غذاخوری هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز و اتو اشاره کرد. ناگفته نماند اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل City Seasons Suites دارای محوطه زیبایی برای گردش است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. کنار استخر تمام امکانات لازم ازجمله صندلی‌های مخصوص و حوله گنجانده شده است. برای کودکان عزیز استخر مجزایی در نظر گرفته شده است. سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل سیتی سیزنز سوئیتز به شمار می‌روند.

رستوران هتل


با وجود دو رستوران باکیفیت در داخل هتل City Seasons Suites نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید شد. در سیتی سیزنز روزتان با صرف صبحانه آمریکایی، کانتیننتال، گیاهی یا آسیایی آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید غذاهای چینی، هندی، آسیایی یا خاورمیانه‌ای رستوران نوش جان کنید. انواع غذای کودک، رژیمی، اسنک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. برای صرف دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل سیتی سیزنز سوئیتز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا آب‌نمای دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است