search
menu

هتل Hotel St George Prague

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel St George Prague
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سنت جورج پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel St George Prague


هتل سنت جورج هتلی ۴ ستاره در شهر پراگ است. محل این هتل زیبا بنای تاریخی بازسازی شده یادگاری از قرن ۱۸ است. دکوراسیون داخلی این هتل بسیار زیبا و شیک طراحی شده و از مبلمان و وسیله های راحت استفاده گردیده است. مسافران تا زمان تحویل اتاق هایشان می توانید در لابی هتل استراحت کرده و از کتاب های موجود مطالعه کنند. هتل سنت جورج به دلیل نزدیکی به جاهای دیدنی پراگ یکی از هتل های مورد علاقه گردشگران این شهر به شمار می رود. همچنین فاصله هتل سنت جورج تا فرودگاه شهر ۱۲ کیلومتر است که برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی هتل با پراخت هزینه استفاده کنید. امکان رزرو از سایت بوکینگ از سال ۲۰۰۶ دایر شده است و در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید اتاق مورد نظرتان را نیز در این هتل انتخاب کنید.

امکانات کلی هتل


از مهم ترین امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. توجه داشته باشید که این هتل رستوران ندارد و برای غذا خوردن می توانید از رستوران های نزدیک هتل استفاده کنید. برای بهره مندی از خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو باید هزینه اضافی پرداخت کنید. در هنگام رزرو هتل Hotel St George Prague توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی به شما داده می شود ولی در مقابل باید هزینه آن را پرداخت نمایید. در قسمت پذیرش علاوه بر قسمت تبدیل ارز می توانید از خدمات بلیط تور و بلیط ورودی جاذبه های دیدنی و موزه های پراگ بهره مند شوید. در لابی هتل سنت جورج بخشی به عنوان نگهداری چمدان وجود دارد تا در صورت نیاز چمدان هایتان را به آنجا بسپارید. اگر به منظور سفرکاری عازم این شهر می شوید به راحتی می توانید با رزرو این هتل جلسات کاری و کنفرانس هایتان را برگزار کنید و در صورت لزوم فکس و کپی در این هتل انجام می گیرد. برای مسافرانی که معلولیت جسمانی دارند یا ویلچری هستند در هتل سنت جورج امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. برای گشت و گذار در داخل شهر نیز می توانید از لابی هتل Hotel St George اتومبیل کرایه کنید. پرسنل این هتل بسیار خونگرم بوده و با گشاده رویی به استقبال مسافران می آیند، همچنین کادر مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و چک تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل سنت جورج مرکز اسپا، ماساژ، سونا وجود دارند که می توانید بعد از گشت و گذار روزانه در این محل ها ریلکس کنید، همچنین در باشگاه بدنسازی با به روزترین دستگاه ها ورزش کنید. همچنین در قسمت لابی میز بیلیارد و شطرنج قرار داده اند تا علاقه مندان اوقات فراغت خود را سرگرم شوند.

اتاق های هتل


این هتل دارای ۵۷ اتاق است. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. انواع اتاق در هتل Hotel St George Prague عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل، اتاق سینگل اکونومی، اتاق دوبل یا توئین اکونومی، اتاق سینگل استاندارد، اتاق سینگل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر و اتاق کوادروپل استاندارد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل شامل امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، مینی بار است. اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین در همه اتاق ها تراس وجود دارد که می توانید از تماشای منظره زیبای اطراف هتل لذت ببرید. به دلیل وجود سنسورهای دودیاب در همه اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی در همه اتاق ها دایر است. برای وسایل ارزشمندتان نیز گاوصندوق در همه اتاق ها قرار داده شده است تا با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. در اتاق ها حمام های اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی وجود دارند.

فاصله هتل سنت جورج پراگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پراگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا تالار قدیمی شهر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پل چارلز: ۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت ویتوس: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه پراگ: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پراگ: ۸.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است