search
menu

باغ والدشتاین پراگ

[ پنهان کردن ]
درباره باغ والدشتاین پراگ
چرا بازدید از باغ والدشتاین پیشنهاد می‌گردد؟
تاریخچه باغ والدشتاین
طراحی و بخش‌های مختلف باغ والدشتاین
نحوه دسترسی به باغ والدشتاین
سایر جاهای دیدنی نزدیک به باغ والدشتاین
هتل‌های نزدیک به باغ والدشتاین
رستوران‌های نزدیک به باغ والدشتاین

درباره باغ والدشتاین پراگ


باغ والدشتاین در شهر پراگ یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی این شهر است. پراگ مرکز جمهوری چک یک کشور آرام و زیبا در اروپا است. این شهر از جمله شهرهای بزرگ عضو اتحادیه نیز هست. شهر پراگ جاهای تاریخی و دیدنی بیشماری دارد و اطراف شهر نیز شاهد فضاهای سبز و حفاظت شده ای خواهیم بود که به جذابیت‌های شهر افزوده است. شهر پراگ در کنار رودخانه ولتاوا قرار دارد که همگی این مناظر این شهر را به یک شهر زیبا و رویایی تبدیل کرده‌اند. از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر پراگ می‌توان به باغ والدشتاین اشاره کرد که با مساحت بیش از 14000 متر مربع، دومین باغ بزرگ در مرکز پراگ است. این باغ به سبک پارک‌های ایتالیایی ساخته شده است و مالک اولیه آن خانواده اصیل والداشتاین بوده است که در ساخت و طراحی آن آلبرت والدشتاین نیز صاحب نظر بوده است. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و سفر به پراگ را دارید حتما از این باغ و کاخ والدشتاین نیز دیدن کنید.

چرا بازدید از باغ والدشتاین پیشنهاد می‌گردد؟


باغ والدشتاین یک باغ وسیع و زیبا است که کاخی بزرگ و با اصالت را در برگرفته است و در چشم بازدیدکنندگان یک جاذبه با ابهت است.
باغ بخش‌های مختلفی دارد که دیدن آن برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است.
این کاخ و باغ از جمله آثار تاریخی و دیدنی معروف پراگ است که بازدید از آن برای هر گردشگری توصیه می‌شود.
بازدید از باغ والدشتاین رایگان است و قدم زدن دراین مکان به دور از شلوغیهای شهر می‌تواند خاطره بسیار خوشی را برایتان رقم بزند.
باغ والدشتاین پراگ

تاریخچه باغ والدشتاین


باغ والداشتاین (waldstein garden) در طول تاریخ چندین تغییرعمده داشته است به عنوان مثال، در قرن 18 تقریباً کاملاً جنگلی بود و چندین مسیر از کنارش می‌شد. در سال ۱۹۱۰ برای چشمه‌ای که در وسط این باغ قرار دارد حوضی مرمری ساخته شد. در سال ۱۹۵۰ تغییرات کوچکتری در آن ایجاد شد و این باغ در سال ۱۹۹۲ بخشی از مجموعه سنا شد. کاخی که در این باغ وجود دارد در واقع زمانی محل سکونت خانواده آلبرت والدشتاین بود که یک خانواده اصیل و بنام در پراگ بودند. قدمت کاخی که در باغ والدشتاین قرار دارد به سالهای ۱۶۳۰-۱۶۲۳ برمی‌گردد. این کاخ و باغ متعلق به آلبرت والداشتاین بود و بعنوان فرمانده کل نیروهای شاهنشاهی معروفی شده بود ولی پادشاه وقت از قدرت و تفکرات هوشمندانه آلبرت والدشتاین ترسید و او را در سال ۱۶۳۴ ترور کرد. همسر او املاک باقی مانده را به برادرزاده‌اش فروخت. بعد از جنگ جهانی دوم و در اصل از سال ۱۹۹۲ این کاخ و باخ تحت اداره دولت جمهوری چک درآمد و کاخ به سنای این کشور اختصاص یافت. گردشگران با خرید اینترنتی بلیط هواپیما ‌می‌توانند به پراگ سفر کنند و از باغ والدشتاین که یک جاذبه تاریخی با ابهت و سرشار از آرامش در پراگ است دیدن کنند.
باغ والدشتاین پراگ

طراحی و بخش‌های مختلف باغ والدشتاین


باغ والدشتاین یک باغ بزرگ و دیدنی است که کاخ والدشتاین را در برگرفته است. باغ والدشتاین از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. از نظر هندسی باغ شامل دو بخش کوچک و بزرگ است که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. در بخش بزرگتر آن قبلا یک چشمه وجود داشت و امروزه در این محل یک حوض مرمری ساخته شده است و آب به درون آن هدایت می شود. در این قسمت همچنین شاهد مجسمه سنگی هستیم که بسیار هنرمندانه ساخته و نصب شده است. جای جای این باغ زیبا بصورت ماهرانه‌ای چمن کاری شده است و در برخی بخش‌ها دیوارهای مصنوعی با گیاهان بوجود آمده است که محل گذری برای بازدیدکنندگان نیز توسط این دیوارها ایجاد شده است. در حیاط یا باغ کوچکتر یک حوض بسیار بزرگ قرار دارد که مجسه‌هایی که در وسط آن نصب شده‌اند آن را جذابتر کرده‌اند. مجسمه وسط این حوض شامل مجسمه هرکول است که در حال شلاق زدن به اژدها است. این بخش از باغ دارای قسمتی مختص برای سوارکاری نیز هست، به علاوه شاهد یک گلخانه زیبا نیز در این قسمت هستیم که با تشکیل طبیعتی رنگارنگ این محیط را بسیار دوست داشتنی و زیبا ساخته است. کاخ باغ والدشتاین نیز اصالت و جذابیت خاص خود را دارد. از ارزشمندترین قسمت‌های این بنا که از نظر تاریخی و هنری نیز قابل توجه است می‌توان به تالار اصلی، تالار شوالیه‌ها، اتاق‌ها، تالار تماشاگران و راهروهای بسیار زیبا اشاره کرد.
باغ والدشتاین پراگ

نحوه دسترسی به باغ والدشتاین


ایستگاه شماره ۲۰۷ اوتوبوس در فاصله تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای از باغ والدشتاین قرار دارد و گردشگران می‌توانند از این خط اوتوبوس استفاده کنند.
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از باغ والدشتاین
برای گشت و گذار و بازدید از این باغ زیبا و اصیل شما به حدود ۱ الی ۲ ساعت زمان نیاز دارید همچنین بهتر است بدانید برای ورود به این باغ نیازی به پرداخت هزینه نیست و ورود رایگان است.
باغ والدشتاین پراگ

سایر جاهای دیدنی نزدیک به باغ والدشتاین


موزه لوگو: ۱.۹ کیلومتر
پل چارلز: ۲.۵ کیلومتر
میدان شهر قدیم پراگ: ۲.۵ کیلومتر
قلعه پراگ: ۳.۵ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به باغ والدشتاین


هتل کلارو: ۴۰۰ متر
هتل پرزیدنت: ۱.۲ کیلومتر
هتل لیبرتی: ۲.۱ کیلومتر
هتل هیلتون: ۳.۱ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به باغ والدشتاین


رستوران کاتوک رودو: ۷۵۰ متر
رستوران دایورژن بیسترو: ۲.۱ کیلومتر
رستوران چک اسلواک: ۲.۱ کیلومتر
رستوران بلویو: ۲.۳ کیلومتر
رستوران آگوستین: ۲.۵ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است