search
menu

هتل Grand Mercure Beijing Central

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Mercure Beijing Central
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند مركور پکن سنترال
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند مركور پکن سنترال تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Mercure Beijing Central


هتل گرند مركور پکن سنترال، هتل ۴ ستاره شیک و مدرن با موقعیت مکانی خوب در پایتخت چین است و امکانات رفاهی عالی برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل تا جاهای دیدنی پکن فاصله چندان دوری ندارد و مهمانان می‌توانند پیاده و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در اطراف هتل مراکز خرید و منطقه معروف خرید وانگ فوجینگ، پارک های تفریحی پکن، جاذبه‌ها و ... قرار گرفته‌اند. گردشگرانی که در سفر به پکن هتل گرند مركور پکن سنترال را رزرو می‌کنند، با یک تیر دو نشان هدف گرفته و ضمن برخورداری از امکانات رفاهی مطلوب و باکیفیت، به مرکز شهر و اماکن تاریخی پکن نزدیک هستند. اتاق‌های راحت و دنج هتل برای رفع خستگی کل روز کافی و مجهز هستند. تمام آنچه از یک هتل مناسب، با هزینه معقول و خدمات خوب انتظار می‌رود، به بهترین شکل ممکن در این هتل مهیا گشته‌اند. کارکنان خوب و کاردان هتل گرند مركور پکن سنترال تمام تلاششان را در راستای پاسخ‌دهی و خدمت‌رسانی سریع به مهمانان و جلب رضایت آن‌ها می‌کنند. با توجه به خدمات سرگرمی که در این هتل در نظر گرفته شده‌اند، محال است مهمانان برای لحظه‌ای حوصله‌شان سر برود. علاوه بر این، مهمانان از خدمات غذایی هتل نیز بسیار خرسند و خوشنود می‌شوند. هر گردشگری که یک‌بار اقامت در هتل Grand Mercure Beijing Central را تجربه می‌کند، انتخابش در سفرهای بعدی نیز یکسان بوده و سراغ هتل دیگری نمی‌رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند مركور پکن سنترال


در هتل گرند مركور پکن سنترال انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان با خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به پکن خاطره‌ای فراموش نشدنی تجربه می‌کنند. در این هتل برای مهمانان محلی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل گرند مركور پکن سنترال حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل گرند مركور پکن سنترال انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل یا توئین سوپریور
• دبل یا توئین پریمیر
• دبل یا توئین دلوکس
• سوئیت جونیور
و ... .
اتاق‌های هتل از چشم‌انداز زیبای شهر برخوردار هستند. ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب در چیدمان و طراحی اتاق‌ها به جذابیت آن‌ها افزوده است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌باز است و با اسباب و لوازم باکیفیت، شیک و مرغوب کامل شده است. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای از داخل به خارج و یا بالعکس به گوش نمی‌رسد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل گرند مركور پکن سنترال امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گرند مركور پکن سنترال یک استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان وجود دارد که در تمام سال قابل استفاده است و مهمانان می‌توانند به‌طور رایگان استفاده کنند. مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژها، سونا و ... به مهمانان ارائه می‌دهد. یک سالن بدن‌سازی مجهز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند به‌طور مرتب تمرین کنند. همین‌طور، مهمانانی که به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند هستند، می‌توانند با کرایه دوچرخه از هتل در خیابان‌های پکن رکاب بزنند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل گرند مركور پکن سنترال فعالیت می‌کنند و انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت در وعده‌های اصلی برای مهمانان تدارک می‌بینند. در رستوران «The V۹ All Day Dining» انواع غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه‌ای در شبانه‌روز به مهمانان سرو می‌کند. رستوران «China Kitchen» نیز انواع غذاهای چینی، کانتانی و ... را به‌صورت آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. وعده صبحانه نیز همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. در بار نوشیدنی جات نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل گرند مركور پکن سنترال تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه ژنگ یانگ‌من پکن: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا معبد خورشید پکن: ۸٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است