search
menu

هتل Waldorf Astoria Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Waldorf Astoria Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل والدورف آستوریا پکن
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل والدورف آستوریا پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Waldorf Astoria Beijing


هتل والدورف آستوریا در سال ۲۰۱۴ در شهر پکن افتتاح شده است. Waldorf Astoria Beijing از هتل‌های ۵ ستاره پکن به شمار می‌رود. در هتل والدورف آستوریا پکن سنت غنی چینی و پیچیدگی دنیای مدرن به طرز هنرمندانه‌ای ترکیب شده‌اند. با اقامت در هتل زیبای والدورف آستوریا از امتیازات فراوانی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل، موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل لوکس والدورف دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پکن خواهید داشت. موزه ملی چین و میدان تیان آنمن کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل والدورف آستوریا فاصله دارند. چنانچه قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن گذراندن تعطیلاتی باشکوه است، در انتخاب هتل والدورف آستوریا تردید نکنید. در این هتل لحظات خاطره‌انگیزی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل والدورف آستوریا پکن


در هتل والدورف آستوریا پکن امکانات رفاهی در بالاترین سطح کیفی به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان مهیا می‌کند. پذیرش هتل والدورف آستوریا ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و خودپرداز به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و چینی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. هتل والدورف پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. در Waldorf Astoria Beijing چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. ناگفته نماند هتل والدورف برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل والدورف آستوریا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، اتاق سیگار، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Waldorf Astoria Beijing دارای ۱۷۵ واحد اقامتی زیبا است. در اتاق‌های بزرگ و امروزی هتل والدورف آستوریا پکن، ظرافت هنر چینی به خوبی احساس می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت دلوکس، سوئیت پریمیر، اتاق تویین پریمیر، اتاق دلوکس کینگ، اتاق پریمیر کینگ، سوئیت پریمیر کینگ (با تراس)، اتاق پریمیر کینگ (با تراس)، استودیو هوتونگ، استودیو پریمیر کینگ و اتاق سوپریور کینگ است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، تلویزیون اپل، میز، تلفن و دستگاه پخش فیلم اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. نمای زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی هتل والدورف دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر هتل Waldorf Astoria Beijing شنا کنید. استخر هتل سرپوشیده بوده و در تمام فصول سال باز است. استفاده از استخر محدودیت سنی نداشته و برای تمام مهمانان عزیز رایگان است. برای راحتی مهمانان در کنار استخر صندلی‌های مخصوص قرار گرفته است. برای سرگرمی بیشتر می‌توانید به دوچرخه‌سواری یا ورزش در باشگاه بپردازید. مرکز اسپا از دیگر امکانات ویژه هتل والدورف آستوریا است؛ در این مرکز انواع خدمات زیبایی و پوستی به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


صبحانه‌های کانتیننتال، گیاهی، آسیایی، آمریکایی و بوفه انرژی لازم برای گذراندن یک روز پرهیجان را تامین خواهند کرد. برای صرف غذا کافی است به یکی از سه رستوران موجود در داخل هتل Waldorf Astoria Beijing تشریف ببرید. در Zijin Mansion انواع غذاهای کانتونی و چینی سرو می‌شود. برای صرف غذاهای خاص سری به Brasserie 1893 بزنید؛ در این رستوران غذایتان را حین تماشای نحوه طبخ غذاها میل خواهید کرد. انواع غذاهای رژیمی، غذای کودک، اسنک و میوه نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. ناگفته نماند هتل والدورف آستوریا خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل والدورف آستوریا پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی چین: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان پکن: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک بیهای پکن: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است