search
menu

هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel
امکانات عمومی هتل وی کانتیننت پارک ویو ووژو پکن
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وی کانتیننت پارک ویو ووژو پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel


هتل وی کانتیننت پارک ویو ووژو پکن هتلی پنج ستاره در پکن است که امکانات بسیار خوب و چشمگیری دارد. این هتل در دهکده المپیک واقع شده‌است به همین دلیل این منطقه یک منطقه توریستی محسوب می‌شود. تمام امکانات موجود در هتل را در ادامه متن می‌توانید مطالعه کنید. اگر می‌خواهید با وسایل نقلیه عمومی به بخش‌های مختلف شهر بروید، بهتر است بدانید که در نزدیکی این هتل چند ایستگاه مترو وجود دارد. هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel بسیار بزرگ و مجلل است و با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتی که دارد قطعا از بهترین هتل‌های پکن است. می‌توانید از جاهای دیدنی پکن مانند: کاخ تابستانی پکن، آکواریوم پکن، باغ وحش پکن، معبد بهشت پکن و ... نیز دیدن فرمایید و برای رفتن به این مکانها از پذیرش هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. برای داشتن یک سفر آرام و به یادماندنی می‌توانید رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را از طریق تورهای گردشگری انجام دهید و اطلاعات مربوط به شهر پکن را از مقالات مربوطه در سایت سفر مارکت مطالعه کنید.

امکانات عمومی هتل وی کانتیننت پارک ویو ووژو پکن


این هتل شیک و مجلل دارای فضایی آرام و تمیز است که می‌توانید در این فضای پر انرژی سفری به یادماندنی را تجربه کنید. افراد می‌توانند از لاندری و خشکشویی موجود در هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel استفاده کنند البته برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزای آن پرداخت شود. نظافت روزانه در هتل با حساسیت و کیفیت بالایی انجام می‌شود تا محیط مطبوعی برای اقامت مسافران فراهم شود. تهویه مطبوع نیز به خوبی در هتل انجام می‌شود و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در جای جای هتل وجود دارد و سبب شده‌اند تا چه در تابستان و چه در زمستان هوای مطبوعی در این هتل وجود داشته‌باشد. پذیرش شبانه روزی و دربانی هتل می‌تواند مزیت دیگری در هتل باشد که بواسطه آن اقامت راحتی را تجربه کنید. استخر موجود در هتل هم بصورت سرپوشیده و هم بصورت روباز وجود دارد و تمام افراد در تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. افراد ورزشکار می‌توانند در باشگاه ورزشی هتل ورزش کنند و از برنامه‌های بدنسازی و ورزشی خود عقب نمانند. مسافرانی که در طبقات بالاتر واحد رزرو می‌کنند می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. ترانسفر فرودگاهی موجود در هتل می‌تواند رفت و آمد بین هتل و فرودگاه را آسان کند. اگر به هردلیلی نیاز به پارکینگ داشته‌باشید می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنید. در ضمن اینترنت در تمام بخش‌های این هتل رایگان است. افرادیکه می‌خواهند جلسات کاری در این هتل برگزار کنند می‌توانند از امکاناتی که به این منظور در نظر گرفته‌شده استفاده کنند. کارکنان هتل نیز بسیار مجرب و اخلاق مدار هستند. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل پرداخته خواهد شد.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل V-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel بسیار مرتب هستند و از دکوراسیون مجلل و زیبایی برخوردار هستند. تمام اتاقها دارای پنجره‌های بزرگی هستند که نور را به اندازه کافی به واحدها می‌رسانند تا مهمانان در فضای دلباز و همچنین آرام موجود در اتاقها اقامت خوبی را تجربه کنند. این واحدها دارای تلویزیون مسطح هستند و اینترنت رایگان نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. چراغ خواب، تلفن، مبلمان راحت، حمام و دستشویی اختصاصی از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل مجلل است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد سوپریور کینگ
• واحد سوپریور توئین
• واحد لوکس
• واحد کلاب کینگ
• سوئیت بیزینس
• سوئیت دلوکس

رستوران هتل


هتلV-Continent Beijing Parkview Wuzhou Hotel دارای یک رستوران مجلل با منوی متنوع است که می‌توانید انواع مختلفی از غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل وی کانتیننت پارک ویو ووژو پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم ملی پکن: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان پکن: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد فایون پکن: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پایتخت پکن: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است