search
menu

هتل Tylfull Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tylfull Hotel Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل تیلفول پکن
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیلفول پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tylfull Hotel Beijing


هتل تیلفول در سال ۲۰۱۵ در شهر پکن افتتاح شده است. Tylfull Hotel Beijing ساختمان ۱۳ طبقه زیبایی دارد و از هتل‌های ۵ ستاره پکن به شمار می‌رود. در هتل زیبای تیلفول امکانات رفاهی در بالاترین استاندارد کیفی برای مهمانان فراهم شده است. با انتخاب این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل تیلفول دسترسی راحت به جاهای دیدنی مانند بازار سنتی پکن است. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو گردش در شهر را برای مهمانان عزیز میسر می‌کند. این هتل لوکس در ۶ کیلومتری معبد لاما پکن قرار دارد. فرقی نمی‌کند که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن سفری تفریحی یا کاری است، هتل تیلفول انتخابی ایده‌آل برای تمام گردشگران به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل اوقات دلپذیری خواهید داشت. هتل تیلفول گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیلفول پکن


در هتل تیلفول پکن طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت هتل Tylfull Hotel Beijing خیالتان را از بابت ارتباطی راحت، آسوده خواهد کرد. پذیرش هتل تیلفول ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در تیلفول پکن چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان چینی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه می‌کند. برای استفاده از خدمات آرایشی و پیرایشی به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایید. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل تیلفول پکن را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Tylfull Hotel Beijing دارای ۲۲۶ واحد اقامتی زیبا است. در هتل تیلفول به طراحی داخلی اتاق‌ها توجه ویژه‌ای شده است. اتاق‌ها با رنگ‌های بژ، آبی و خاکستری روشن تزئین شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق اسپشیال دلوکس دوبل، اتاق دلوکس دوبل، اتاق دلوکس تویین، اتاق دلوکس دوبل (با منظره شهر)، اتاق دلوکس تویین با (منظره شهر) و سوئیت دلوکس است. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای سیستم کنترل هوشمند روشنایی و سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، اتو، میز و کمد لباس اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید. استعمال دخانیات در واحدهای اقامتی هتل تیلفول ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. استخر این مجموعه در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای مهمانان عزیز رایگان است. در باشگاه ورزشی Tylfull Hotel Beijing امکان انجام تمرینات تناسب‌اندام فراهم است. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا خستگی را از تنتان دور کنید. این مجموعه دارای سونا و جکوزی است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل


با وجود ۳ رستوران باکیفیت در داخل Tylfull Hotel Beijing کمبودی از بابت غذا نخواهید شد. صبحانه سلف‌سرویس هر روز از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. در کافه‌رستوران غذاهای غربی مثل استیک و پیتزا موجود است. در رستوران چینی انواع غذاهای محلی و کانتونی با مواد اولیه ارگانیک طبخ می‌‌شوند. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند هتل تیلفول دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل تیلفول پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ تابستانی باستانی پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لاما پکن: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان پکن: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی پکن: ۷ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پایتخت پکن: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است