search
menu

هتل The Regent Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Regent beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل ریجنت پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریجنت پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Regent beijing


هتل ریجنت پکن، هتل ۵ ستاره فوق‌العاده شیک، لوکس، دل‌باز، رؤیایی و جذاب در پکن است که هم به لحاظ موقعیت مکانی و هم از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی بین بهترین هتل‌های پکن جای دارد. معماری و طراحی این هتل بسیار زیباست و ظرافت و هنر به کار گرفته شده در آن دل هر مهمان و بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد. اتاق‌های بزرگ و چشم‌اندازهای نفس‌گیری که از پنجره‌ها پدیدار می‌شوند، روز مهمانان را می‌سازند. اقامت در هتل ریجنت پکن مخصوص سلیقه‌های خاص و ایده آل است. با رزرو این هتل در سفر به پکن اقامت به یادماندنی و شیرینی را تجربه می‌کنید. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و چون در قلب پایتخت واقع شده، به بسیاری از جاهای دیدنی پکن دسترسی آسان دارد. در نزدیکی هتل نیز ایستگاه مترو وجود دارد که امکان جابجایی در سطح شهر را برای مهمانان امکان‌پذیر می‌کند. هتل ریجنت پکن با تأمین خدمات مطلوب و استاندارد، امکانات مجهز، خدمات غذایی باکیفیت و سرویس‌دهی دقیق و منظم موفق به جلب رضایت و خشنودی مهمانان شده است. اکثر گردشگرانی که در هتل ریجنت پکن اقامت می‌گزینند، در دفعات بعدی سفر به پکن نیز اولین انتخابشان همین هتل است. انتخاب و رزرو اقامتگاه متناسب با سلیقه، نیازها و البته که بودجه در سفر بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه گردشگران برای کسب تجربیات جدید، کشف مکان‌های شگفت‌انگیز و تجربه لحظات خاطره‌انگیز بار سفر می‌بندند؛ بنابراین، با انتخاب اقامتگاه راحت و استاندارد شیرینی و جذابیت سفرشان دو برابر می‌شود. در پایان روز پس از ماجراجویی‌ها و گشت و گذارهای طولانی تنها در اتاق‌های دل‌باز و دنج هتل The Regent Beijing است که خستگی‌شان برطرف می‌گردد. میدانید که پکن جاذبه‌های فراوانی برای ارائه دادن به گردشگران دارد و بازدید از دیوار چین، معابد پکن، کاخ تابستانی پکن و ... نیازمند انرژی فراوان است. در این هتل با برخورداری از خدمات بی‌نقص خستگی‌تان رفع شده و برای ماجراهای روز بعد تجدید انرژی می‌کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریجنت پکن


مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی برای سفر به پکن دارند، مشخصات هتل را به دقت مطالعه کنند. در هتل ریجنت پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل ریجنت پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل ریجنت پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• کینگ
• توئین
• کلاسیک
• پرمیوم
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر فوق‌العاده زیبا و حیرت‌انگیز از شهر پکن و جاذبه‌هایش، آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده و فضای سبز تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها روشنایی عالی و مناظر پانورامیک تماشایی به داخل اتاق‌ها ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، لوکس و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های بسیار جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل ریجنت پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ریجنت پکن یک استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان و یک استخر سرپوشیده مخصوص کودکان وجود دارد و اطراف آن تخت‌ استراحت تعبیه شده‌اند. این استخرها در تمام سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان هتل رایگان هستند. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژهای فول بادی، دست، سر، کاپل، پا، گردن، پشت، اتاق بخار، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و حس شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. برای مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر نیز به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند، باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند به طور مرتب تمریناتشان را انجام دهند و در صورت نیاز از مربی بدن‌سازی خصوصی کمک بگیرند. برای علاقه‌مندان در این باشگاه کلاس‌های فیتنس و یوگا برگزار می‌شوند. مهمانانی که دوست دارند در اوقات بیکاری‌شان خیابان‌ها پکن را رکاب بزنند، می‌توانند از پذیرش برای کرایه دوچرخه سؤال کنند و از دوچرخه‌سواری در محلات پکن لذت ببرند.

رستوران هتل


در حال حاضر پنج رستوران شیک و منحصر به فرد در هتل ریجنت پکن چهار فعالیت می‌کنند و در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه روزه در این هتل به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای چینی، ایتالیایی، آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، مالزیایی، اندونزیایی، کانتونی و بین‌المللی است. دکوراسیون رستوران‌ها جذاب و متفاوت هستند و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل ریجنت پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه زنان و کودکان چین: ۷۵۰ متر
فاصله تا رصدخانه باستانی پکن: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو پکن: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است