search
menu

هتل The Puxuan Hotel And Spa Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Puxuan Hotel And Spa Beijing
امکانات و خدمات عمومی پوکسوان هتل اند اسپا پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله پوکسوان هتل اند اسپا پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Puxuan Hotel And Spa Beijing


پوکسوان هتل اند اسپا پکن، یکی از هتل‌های ۵ ستاره مدرن در پکن است که در منطقه خرید و نزدیکی بسیاری از جاذبه‌ها و پارک‌ های تفریحی پکن واقع شده و دسترسی آسان به آن‌ها دارد. در این هتل تمام امکانات، تجهیزات و خدمات کاملاً مدرن و باکیفیت هستند و اقامت خوش و دل‌چسب برای مهمانان رقم می‌زنند. اقامت در پوکسوان هتل اند اسپا پکن برای گردشگرانی که عاشق سبک زندگی مدرن هستند، انتخاب خوبی به حساب می‌آید. نزدیک بودن هتل به ایستگاه مترو و بسیاری از جاهای دیدنی پکن از ویژگی‌های مثبت آن است. مهمانان این هتل از پنجره‌ اتاقشان چشم‌اندازهای زیبای سنتی شهر پکن و همچنین شهر ممنوعه را مشاهده می‌کنند. اتاق‌های بزرگ با مبلمان جذاب، تنوع بالای خدمات رفاهی، سرویس‌دهی بی‌نقص کارکنان اقامت در پوکسوان هتل اند اسپا پکن را شیرین و دل‌نشین‌تر می‌کنند. تمام آن چه از یک اقامت لوکس و مدرن انتظار می‌رود، در بهترین و مطلوب‌ترین شکل ممکن در این هتل مهیا گشته‌اند؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید پس از خرید بلیط هواپیما خارجی، پوکسوان هتل اند اسپا پکن را در سفر به پکن برای اقامت رزرو کنید. کارکنان هتل The Puxuan Hotel And Spa Beijing فوق‌العاده خوش‌برخورد و مجرب هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا در اسرع وقت به درخواست‌ها و نیازهای مهمانان رسیدگی کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورند.
پکن، مقصد هیجان‌انگیزی است و جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیز و فراوانی جهت ارائه دادن به گردشگران دارد. بیشتر گردشگران برای بازدید از دیوار چین که معماری بی‌نظیری دارد، پکن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. دیگر جاذبه‌هایی چون کاخ های پکن به‌خصوص کاخ تابستانی پکن، معابد پکن و ... نیز ارزش بازدید دارند. مهمانان برای بازدید از جاذبه‌های دور می‌توانند به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل مراجعه کنند. در پایان روز نیز، پس از ماجراجویی‌ها و گشت و گذارهای فراوان در اتاق‌های دنج و راحت خود در هتل خستگی در کنند و لذت ببرند.

امکانات و خدمات عمومی پوکسوان هتل اند اسپا پکن


در پوکسوان هتل اند اسپا پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است و مهمانان برای استفاده از اینترنت مبلغی را پرداخت می‌کنند. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، تهیه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، اتو، اتوپرس شلوار، خشک‌شویی، لباسشویی، خدمات کودکیاری، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارش‌های مارکت، غذای بسته‌بندی شده، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، هلندی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و تراس آفتاب در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان برای تنفس و استراحت به آن‌ها مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، در پوکسوان هتل اند اسپا پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در پوکسوان هتل اند اسپا پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین گرند
• کینگ گرند
• دلوکس گرند
• استودیو کینگ
• استودیو گرند
• سوئیت کینگ دلوکس
• سوئیت کینگ گرند
• سوئیت پوکسوان
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و شهر ممنوعه تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد روشنایی و دید خوبی را برای اتاق‌ها مهیا می‌کنند و چش انداز پانورامیک به مهمانان ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و دست‌ساز اعلاء در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با پارکت چوبی‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های پوکسوان هتل اند اسپا پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در پوکسوان هتل اند اسپا پکن تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی برگزار می‌شوند که بسیار آموزنده و مفید هستند. مهمانان می‌توانند در تورهای پیاده‌روی هتل شرکت کرده و علاوه بر تنفس هوای تازه، مسیرهای پیاده‌روی سرسبز و زیبای شهر را نیز ببینند. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، اتاق بخار، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. مهمانان ورزشکار می‌توانند برای انجام تمرینات روزانه‌شان به باشگاه بدن‌سازی مجهز هتل مراجعه کنند و یا در کلاس‌های یوگا و فیتنس شرکت کنند. مربی بدن‌سازی خصوصی در باشگاه حضور دارد و آماده کمک به ورزشکاران است. ضمناً، در تاریخ‌های معینی از سال گاه در هتل گالری هنر برپا می‌گردد که تماشای آثار هنری به نمایش گذاشته در آن بسیار دوست‌داشتنی است.

رستوران هتل


در پوکسوان هتل اند اسپا پکن دو رستوران شیک و مدرن وجود دارند که در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها‌ شامل انواع غذاهای چینی و فرانسوی است. دکوراسیون رستوران‌ها متفاوت و جذاب هستند و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. مهمانان در صورت درخواست می‌توانند صبحانه‌شان را در اتاقشان نوش جان کنند. یک خانه چای و یک بار نوشیدنی جات در لابی هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

فاصله پوکسوان هتل اند اسپا پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنر ملی چین: ۲۰۰ متر
فاصله تا دروازه نیمروز پکن: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است