search
menu

هتل Sunworld Hotel Beijing

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunworld Hotel Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل سان ورلد پکن
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان ورلد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunworld Hotel Beijing


در صورت جستجو برای رزرو هتل خارجی در شهر تماشایی پکن در کشور چین،‌ هتل سان ورلد یکی از گزینه‌های مناسب است؛ چرا که هتلی چهار ستاره در منطقه تجاری وانگ فوجینگ است که برای اقامتی راحت و مجلل طراحی شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی هم دسترسی خوبی دارد. همچنین در اطراف هتل سان ورد بیجینگ رستوران و مراکز خرید متنوعی قرار دارد. با خرید بلیط پرواز خارجی می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی پکن پرواز داشته باشید و در طول مسیر رسیدن به هتل هم از سرسبزی فضا لذت ببرید. در زمان اقامت در شهر شگفت‌انگیز پکن، حتماً از جاهای دیدنی پکن که بی‌شمار و بسیار زیبا هستند، مانند بازارهای سنتی پکن حتماً بازدید کنید و خاطراتی لذت‌بخش را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان ورلد پکن


اقامت در هتلی باشکوه با امکاناتی فوق‌العاده باکیفیت به‌راحتی خانه خودتان در شهر پکن یکی از اتفاقات بسیار خوب است که می‌توانید تجربه کنید. در هتل سان ورلد پکن می‌توانید از لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، باغچه‌ای با فضایی باصفا، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ استفاده کنید و در آسودگی خیال سفری خاطره‌انگیز را سپری کنید. در هتل Sunworld Hotel Beijing پکن به اسپا، باشگاه ورزشی و ماساژ بروید و حال و هوای خود را عوض کنید و شادابی و سرحالی را به خود هدیه دهید تا در طول سفر سرزنده باشید. خدماتی که هتل سان ورلد ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تورهای متنوع، دسترسی معلولین، تبدیل ارز، هشدار بیدارباش، خشک‌شویی، لباسشویی و اتو. اگر ارزان‌ترین بلیط هواپیما را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید در تردد بین هتل و فرودگاه نیز راحت باشید، از ترانسفر فرودگاهی هتل سان ورد پکن استفاده کنید. برای مسافرانی که به‌قصد کار به هتل سان ورلد سفر می‌کنند، امکاناتی عالی مانند بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی و سالن ویژه جلسات و کنفرانس تعبیه شده است. امکان اجاره کردن خودرو هم در هتل سان ورلد پکن وجود دارد.

اتاق های هتل


انواع اتاق و سوئیت‌های مجلل با تزئینات و طراحی مدرن و چشم‌نواز در هتل Sunworld Hotel Beijing قرار دارند که هرکدام برای استراحتی آسوده مناسب هستند. شما می‌توانید در هتل سان ورلد پکن در هر یک از اتاق‌های زیر که علاقه دارید اقامت کنید:
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق استاندارد تویین
• اتاق بیزنس تویین
• اتاق خانوادگی با یک تخت سینگل و یک تخت دابل
• اتاق سه تخته با سه تخت سینگل
• اتاق دابل دلوکس با یک تخت دابل
• اتاق بیزنس کینگ با یک تخت دابل بزرگ
• اتاق سوپریور دابل
• اتاق سوپریور تویین
• سوئیت دلوکس

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌ها بر روی تخت‌هایی گرم و نرم دراز بکشید، لباس‌های خود را در کمد آویزان کنید، حمامی آب داغ بگیرید، موهای خود را سشوار بزنید، تلویزیون تماشا کنید، از مینی بار، کتری برقی و یخچال استفاده کنید و سیستم سرمایشی و یا گرمایشی را روشن کنید. وسایل خود را در صندوق امانات نگهداری کنید و همچنین بر روی مبل‌هایی راحت به اینترنت وصل شوید و در دنیای مجازی چرخی بزنید. فقط به یاد داشته باشید که به علت وجود سیستم اطفا حریق، داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سان ورلد پکن امکان سیگار کشیدن مهیا نیست. از طبقات بالایی هتل می‌توانید منظره‌ای چشم‌گیر را از شهر تماشا کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای سرگرم شدن در هتل خارجی لوکسی مانند هتل سان ورلد پکن می‌توانید به بخش اسپا و ماساژ مراجعه کنید، مدتی را در سونا بگذرانید و یا در باشگاه با وسایلی با کیفیت بالا ورزش کنید و ساعاتی را به تندرستی و آرامش روحی خود اختصاص دهید. همچنین هتل سان ورلد تورهای پیاده‌روی و تورهای دوچرخه‌سواری برگزار می‌کند.

رستوران هتل


همیشه غذا خوردن جزئی جدایی‌ناپذیر و مهم از سفر است؛ به همین دلیل در هتل Sunworld Hotel پکن رستورانی دنج قرار دارد که خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را در سبک‌های چینی و آمریکایی تهیه می‌کند و می‌توانید به‌صورت منو و یا بوفه در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید. در کافی‌شاپ نیز میان وعده‌ و میوه میل کنید و لحظاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید. قابل ذکر است که خوراک ویژه کودکان نیز در رستوران قابل سفارش است.

فاصله هتل سان ورلد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه زنان و کودکان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد اجدادی امپراطوری: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است