search
menu

هتل Schonbrunn Hotel Beijing

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Schonbrunn Hotel Beijing
امکانات کلی هتل شونبرون پکن
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شونبرون پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Schonbrunn Hotel Beijing


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس شونبرون پکن مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای مسافرانی که قصد سفر به پکن را دارند، ارائه می‌دهد. پکن، پایتخت گسترده چین، سابقه ای به ۳ هزار سال پیش دارد. این شهر به خاطر کاخ‌ها، معابد، پارک‌ها، باغ‌ها، مقبره‌ها، دیوارها و دروازه‌های مجلل خود مشهور است. پکن یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. در سال ۲۰۱۸، پکن پس از شانگهای، دومین شهر پردرآمد توریستی جهان بود. هتل شونبرون پکن در Hai Dian واقع شده است که مملو از رستوران‌های آرام و غرفه‌های غذا است و تقریبا ۱۵ دقیقه با ماشین تا مناظر فرهنگی مانند موزه نظامی انقلاب خلق چین فاصله دارد. این هتل بزرگ حدود ده دقیقه با ماشین تا برج رادیو و تلویزیون مرکزی فاصله دارد. برای کسانی که علاقه مند به بررسی مکان‌های دیدنی محبوب در حین بازدید از پکن هستند، هتل شونبرون پکن در فاصله کوتاهی از معبد برج این سیشو و مقبره شهید واقع شده است. کسانی که علاقمند به خرید هستند ممکن است بخواهند از خیابان Wangfujing و جاده Sanlitun دیدن کنند. برای کسانی که از راه دور سفر می‌کنند، فرودگاه بین المللی پکن ۲۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل شونبرون پکن


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل شونبرون پکن در دسترس است. امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه و ماساژ درمانی نیز ارائه می‌شود. هتل دارای یک استخر روباز است. دربان و سرویس اتاق از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود. اگر در حال رانندگی به هتل شونبرون پکن هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. برای راحتی میهمانان خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر میهمانان ایجاد نشود. هتل Schonbrunn Hotel Beijing دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان است. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. در صورت استفاده از تخت‌های موجود برای همه کودکان زیر ۱۰ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. برای یک کودک تا دو سال تخت رایگان در نظر گرفته شده است. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل شونبرون پکن عبارتند از:
• اتاق اکونومی
• اتاق اقتصادی سوپریور
• اتاق اکسکیوتیو
• سوئیت سوپریور
شما می‌توانید در یکی از ۳۴۴ اتاق عاری از سیگار با اینترنت بی سیم رایگان و تلویزیون و مینی بار اقامت کنید. اتاق‌های هتل Schonbrunn Hotel Beijing دارای تهویه مطبوع هستند که راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

رستوران هتل


هتل Schonbrunn Hotel Beijing صبحانه بوفه‌ای را در رستوران ارائه می‌دهد. همچنین، این اقامتگاه بزرگ دارای یک بار است که با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. رستوران اردک بریان در فاصله چند قدمی از هتل قرار دارد که در صورت تمایل برای صرف غذا می توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

فاصله هتل شونبرون پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج رادیو و تلویزیون مرکزی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۱۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است