search
menu

هتل Rosewood Beijing Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rosewood Beijing Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل رز وود پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رز وود پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Rosewood Beijing Hotel


هتل رز وود پکن، یکی از زیباترین هتل‌های ۵ ستاره در پکن است که سبک زندگی، فرهنگ، تاریخ و جغرافیایی چین را تداعی می‌کند. این هتل به عنوان اولین هتل از مجموعه هتل‌های رز وود در چین شاهکار هنرمندانه‌ای از مدرنیته و سبک کلاسیک است و به عنوان الماسی درخشان در مرکز پکن برق می‌زند. قدم زدن از میان باغ سرسبز هتل و وارد شدن به داخل آن که سورپرایزهای فراوان دارد و خدماتی ارائه می‌دهد که به تمام جزئیات در آن توجه شده است. موقعیت مکانی هتل رز وود پکن به گونه‌ای است که دسترسی از آن به بیشتر جاهای دیدنی پکن از طریق ماشین و یا مترو بسیار آسان است. در نزدیکی هتل ایستگاه مترو وجود دارد و جابجایی در سطح شهر را برای مهمانان میسر می‌کند. امکانات رفاهی، تفریحی و خدمات غذایی در هتل رز وود پکن تا به امروز رضایت و خشنودی مهمانان را به طور کامل به دست آورده‌اند. بیشتر مهمانان این هتل قدیمی و پایدار هستند و در هر بار سفر به پکن جایی جز هتل رز وود پکن را برای اقامت انتخاب نمی‌کنند. فضای زندگی‌بخش و پر از حس خوب هتل همه مهمانان را مجذوب خود می‌کند. اقامت رؤیایی اگر به معنای واقعی وجود داشته باشد، حتماً باید در این هتل باشد. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد هتل Rosewood Beijing Hotel تمام شبانه‌روز برای خدمت به مهمانان و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها تلاش می‌کنند. همه مهمانان با لبخند روی لب و خاطره خوش این هتل را ترک می‌کنند. برای به دست آوردن تجربه خوش و شیرین از سفر به پکن بهتر است پس از خرید بلیط هواپیما خارجی به رزرو این هتل فکر کنید. پس از گشت و گذارهای فراوان در شهر و بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیزی چون دیوار چین، معابد چین و ... استراحت در اتاق‌های دنج هتل لوکس و سطح استاندارد جهانی خستگی را از تنتان برطرف می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رز وود پکن


در هتل رز وود پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، غذای بسته‌بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و تراس آفتاب طراحی شده‌اند تا مهمانان برای تنفس و استراحت به آن‌ها مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، در هتل رز وود پکن از حیوانات خانگی پذیرش می‌شود و مشمول هزینه است.

اتاق‌ های هتل


در هتل رز وود پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند.. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• کینگ دلوکس
• کینگ پریمیر
• کینگ دلوکس گرند
• توئین دلوکس
• توئین دلوکس گرند
• پریمیر
• استودیو گرند
• سوئیت رز وود
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها روشنایی و دید خوبی را امکان‌پذیر می‌کنند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دل‌باز و دنج است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل رز وود پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل رز وود پکن با تاریک شدن هوا رویدادهای مهیج و شاد شبانه آغاز می‌شوند. مهمانان می‌توانند در نایت کلاب و تماشای برنامه‌های هتل لحظات خوش و به یادماندنی تجربه کنند. استخر روباز هتل قابل استفاده برای مهمانان است و در اطراف آن تخت و چترهای آفتاب تعبیه شده‌اند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. مهمانان ورزشکار می‌توانند برای انجام تمرینات خود به باشگاه بدن‌سازی مجهز هتل مراجعه کنند و یا در اوقات فراغت به بازی بیلیارد همراه دوستان بپردازند. برای بازدید از جاذبه‌ها و تهیه بلیط، مهمانان می‌توانند از پذیرش هتل راهنمایی بگیرند.

رستوران هتل


در هتل رز وود پکن در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ شامل انواع غذاهای چینی و ... است. رستوران هتل به طور هنرمندانه‌ای طراحی شده و چیدمان یافته است. مهمانان در روزهای خوش آب و هوا می‌توانند غذایشان را در فضای باز و سرسبز نوش جان کنند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل رز وود پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مرکزی پکن: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آبی پکن: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا رصدخانه باستانی پکن: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است