search
menu

هتل Parkview Wuzhou Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Parkview Wuzhou Beijing
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارک ویو ووژوو پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Parkview Wuzhou Beijing


هتل پارک ویو ووژوو از هتل‌های ۵ ستاره شهر پکن است. هتل Parkview Wuzhou Beijing در منطقه دهکده بازی‌های آسیایی پکن ساخته شده و از هتل‌های محبوب پکن به شمار می‌رود. با اقامت در پارک ویو ووژوو مهم‌ترین جاهای دیدنی پکن در نزدیکی‌تان خواهد بود. شهر ممنوعه و کاخ تابستانی از جاذبه‌هایی هستند که بسیاری از گردشگران را به خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن مجاب می‌کنند. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل پارک ویو ووژوو نزدیکی به ایستگاه مترو است. با بهره‌گیری از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی به راحتی می‌توانید در شهر گردش کنید. در هتل پارک ویو ووژوو اوقات خوشی پیش رویتان خواهد بود.
امکانات و خدمات عمومی هتل پارک ویو ووژوو پکن
در هتل پارک ویو ووژوو امکانات و خدمات باکیفیتی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. تیم حرفه‌ای هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. در هتل پارک ویو ووژوو چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ به مهمانان ارائه می‌شود. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر صندوق امانات و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. Parkview Wuzhou Beijing به دلیل خدمات تجاری منحصر‌به‌فرد از گزینه‌های مناسب برای سفرهای کاری به شمار می‌رود. طیف وسیعی از خدمات تجاری همچون ترجمه و تهیه بلیط به مهمان ارائه می‌شود. طبقه دوم هتل دارای یک سالن ضیافت ۱۱۲۰ متری با گنجایش ۱۰۰ مهمان است. ۹ سالن چندمنظوره با امکانات مدرن در این سالن ضیافت وجود دارند. سالن رقص هتل پارک ویو ووژوو بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی هتل استفاده کنید. فرودگاه پکن ۱۷.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل پارک ویو ووژوو دارای بیش از ۴۰۰ واحد اقامتی راحت و زیبا است. واحدهای اقامتی این مجموعه به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و فضای مناسبی برای استراحت دارند. تنوع واحدهای اقامتی Parkview Wuzhou Beijing شامل اتاق سوپریور کینگ، اتاق سوپریور تویین، اتاق دلوکس، سوئیت دلوکس و سوئیت تجاری است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. امکانات دیگر اتاق‌ها شامل کتری برقی، میز، اتو، پرده‌های ضدنور و تلفن است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل Parkview Wuzhou Beijing با موقعیت مکانی ایده‌آل یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر تفریحی در پکن است. پارک‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کرده یا در صندلی‌های مخصوص استراحت کنید. پس از گذراندن یک روز شلوغ یا مراجعه به مرکز اسپا خستگی را از تنتان دور کنید؛ ماساژ، سونا و اتاق بخار از امکانات این مجموعه هستند. باشگاه ورزشی مجهز هتل توجه علاقه‌مندان تناسب اندام را به سمت خود جلب خواهد کرد.

رستوران هتل


در هتل Parkview Wuzhou Beijing روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. این مجموعه دارای ۳ رستوران متنوع است. رستوران‌های هتل پارک ویو ووژوو دارای کیفیتی ایده‌آل هستند. انواع غذاهای چینی، بین‌المللی و باربیکیو در این رستوران سرو می‌شود. برای صرف انواع نوشیدنی سرد و گرم سری به سالن هتل بزنید. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل پارک ویو ووژوو پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم ملی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه علم و تکنولوژی چین: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لاما: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی هنر: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پکن: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است