search
menu

هتل NUO Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل NUO Hotel Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل نوو پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوو پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل NUO Hotel Beijing


هتل نوو پکن، از هتل‌های ۵ ستاره لوکس و مدرن پکن است که گنجینه‌ای از آثار هنری بی‌شمار به حساب می‌آید و در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر واقع شده است. این هتل امکانات فوق‌العاده شیک با آخرین تکنولوژی برای مهمانان فراهم کرده است. فاصله هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به اندازه پانزده دقیقه پیاده‌روی بوده و به بسیاری از ایستگاه‌های ریلی راه‌آهن نیز دسترسی آسان دارد. در طراحی هتل نوو پکن تا حد امکان به جزئیات هنرمندانه، تعهد به حفظ فضای سبز و محیط زیست و ادغام تکنولوژی با امکانات توجه شده است. جذابیت و راحتی اتاق‌ها، خدمات رفاهی ارائه شده، امکانات متنوع و سرگرمی در نظر گرفته شده، خدمات باکیفیت و استاندارد غذایی و رفتار حرفه‌ای و محترمانه هتل نوو پکن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها میان گردشگران تبدیل کرده‌اند. اقامت در این هتل شیرینی سفر را بیشتر می‌کند و خاطره خوشی از اقامت در پکن برای مهمانان رقم می‌زند.
از آنجایی که پکن مقصد جذاب و شگفت‌انگیزی است و زیبایی‌های فراوانی چون دیوار چین، کاخ تابستانی پکن، معابد پکن و ... برای ارائه دادن دارد، بهتر است گردشگران پس از رزرو بلیط هواپیما خارجی، هتل خوب با امکانات مطلوب برای اقامتشان رزرو کنند تا بتوانند خستگی گشت و گذارها و ماجراجویی‌های بی‌پایانشان را در اتاق‌های دنج و برخورداری از خدمات گوناگون برطرف کنند. استراحت در اتاق‌های هتل نوو پکن انرژی از دست رفته مهمانان را تجدید کرده و آن‌ها را نسبت به روز گذشته سرحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند. بیدار شدن به روی چشم‌اندازهای نفس‌گیری که از پنجره اتاق‌ها نمایان هستند، روز مهمانان را می‌سازد. کارکنان زحمتکش هتل NUO Hotel Beijing تمام تلاششان را می‌کنند تا در اسرع وقت درصدد برآورده کردن درخواست‌ها و نیازهای مهمانان برآیند و اقامت خوشی برایشان تأمین نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوو پکن


در هتل نوو پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، کره‌ای و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل نوو پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل نوو پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین
• توئین دلوکس
• توئین سوپریور
• دلوکس
• پریمیر
• کلاب
• سوئیت
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و آسمان خراش‌های نفس‌گیر تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها روشنایی عالی و مناظر پانورامیک تماشایی به داخل اتاق‌ها ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، لوکس و مدرن است و آثاری از سبک سلسله مینگ در آن به چشم می‌خورد. از ترکیب رنگ‌های بسیار جذاب و هماهنگ آبی، سفید و قهوه‌ای تیره در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است و به یک اثر هنری زیبا می‌مانند. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است و خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. اتاق‌های هتل همه عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد و هیچ صدایی از داخل به بیرون اتاق‌ها نمی‌رسد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل نوو پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نوو پکن یک استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان وجود دارد و اطراف آن تخت‌ استراحت تعبیه شده‌اند. این استخر در تمام سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان هتل رایگان است. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها و ... ارائه می‌شوند. استفاده از این خدمات حس شادابی و طراوت به ارمغان می‌آورد. برای مهمانان ورزشکاری که در سفر نیز به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند، باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند به طور مرتب تمریناتشان را انجام دهند. مهمانانی که دوست دارند در خیابان‌های پکن رکاب بزنند، می‌توانند از هتل دوچرخه کرایه کنند.

رستوران هتل


در دو رستوران هتل نوو پکن به نام‌های «انجوی N’JOY» و «جیا Jia»، در تمامی وعده‌های اصلی و برانچ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. در این هتل وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای بین‌المللی و چینی است. دکوراسیون رستوران‌ها زیبا و متفاوت است و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل نوو پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک چااویانگ پکن: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آبی پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه گوآنفو پکن: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج درام پکن: ۸ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است