search
menu

هتل Novotel Beijing Peace Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Beijing Peace Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل پیس پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووتل پیس پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Beijing Peace Hotel


هتل نووتل پیس پکن، هتل ۴ ستاره زیبایی است که در منطقه خرید وانگفوجینگ پکن واقع شده و تا نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به اندازه ۳ و ۱۳ دقیقه فاصله دارد. در این منطقه انواع فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، مراکز خرید و تفریحی، رستوران‌ها و ... وجود دارند و مهمانانی که در هتل نووتل پیس پکن اقامت می‌کنند، می‌توانند پکن را به معنای واقعی لمس و تجربه کنند و با سبک زندگی مردم آن آشنا شوند. قرار گرفتن هتل در چنین منطقه پر جنب و جوش و معروف جزو امتیازات مثبت آن به حساب می‌آید و برای گردشگرانی که دوست دارند خیابان‌ها و جاذبه‌های معروف پکن را از نزدیک ببینند و تجربه کنند، بسیار عالی است. امکان بازدید از جاذبه‌های نزدیک بدون استفاده از وسایل حمل و نقل برای مهمانان این هتل وجود دارد. مهمانانی که عاشق خرید و پاساژ گردی هستند، می‌توانند به مراکز خرید معروفی چون لوتو، اوریینتال پلازا و ... بروند. در کنار این‌ها، امکانات و خدماتی که در هتل نووتل پیس پکن فراهم گشته‌اند، بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و رضایت مهمانان را جلب می‌کنند. اقامت در قلب شهر پکن، در اقامتگاهی با هزینه معقول و مناسب و سرویس‌دهی رضایت‌بخش شانس بزرگی است. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به پکن دارند، حتما نام هتل نووتل پیس پکن را ابتدای لیست هتل‌هایی که بررسی می‌کنند، قرار دهند.
در این هتل مهمانان اقامت دلچسب و دنجی را تجربه می‌کنند و با خدمه خوش‌برخورد و کاردانی مواجه هستند که تمام تلاششان را برای پاسخگویی به نیازهای آن‌ها می‌کنند. از آنجایی که گشت و گذار در پکن بسیار طولانی و هیجان‌انگیز خواهد بود و بازدید از جاذبه‌های باارزش و مهمی چون دیوار چین، معابد پکن، کاخ های پکن و ... نیازمند انرژی زیاد هستند، اقامت در هتل Novotel Beijing Peace Hotel می‌تواند در این موارد مهمانان را یاری کند؛ زیرا که مهمانان با برخورداری از امکانات و خدمات متنوع هتل خستگی‌شان برطرف شده و برای آغاز روزی دیگر نشاطتر و سرزنده‌تر می‌شوند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نووتل پیس پکن


در هتل نووتل پیس پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، گیفت شاپ، مرکز تجاری، سالن زیبایی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته بندی شده، دسترسی برای معلولین، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل نووتل پیس پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل نووتل پیس پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین سوپریور
• توئین دلوکس
• سوئیت سوپریور
• کینگ سوپریور
• کینگ دلوکس
• کینگ پریمیر
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و جاذبه‌ها تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، مدرن و زیباست و از ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم مرغوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل نووتل پیس پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نووتل پیس پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد که مخصوص بزرگ‌سالان است و مهمانان می‌توانند در سراسر سال به طور رایگان از آن استفاده کنند. اطراف استخر چندین تخت جهت استراحت و دراز کشیدن وجود دارند. مرکز اسپای هتل نیز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژهای فول بادی، دست، سر، پا، پشت، گردن، کاپل و ... ارائه می‌دهند. مهمانان با استفاده از این خدمات احساس شادابی و آرامش می‌کنند. یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد. مهمانان ورزشکار می‌توانند تمریناتشان را در این سالن انجام دهند. برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری، دوچرخه کرایه داده می‌شود تا بتوانند در خیابان‌های پکن رکاب زده و زیبایی‌های آن را به نحوی دیگر کشف و تجربه کنند. سالن زیبایی واقع در هتل نیز انواع خدمات زیبایی و آرایشی برای مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


یک بار نوشیدنی و دو رستوران شیک در هتل نووتل پیس پکن فعالیت می‌کنند و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده می‌کنند. وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و دیگر وعده‌ها به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران «دِ اسکوئر The Square» شامل غذاهای آسیایی و بین‌المللی بوده و منوی رستوران «له کابرنت Le Cabernet» شامل غذاهای فرانسوی سنتی است. دکوراسیون رستوران‌ها‌ زیبا و دل‌نشین است و فضای دنجی برای غذاخوری دارند. بار نوشیدنی جات نیز در لابی واقع شده و انواع میان‌ وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل نووتل پیس پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه زنان و کودکان چینی پکن: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه ژنگ یانگ‌من پکن: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا معبد خورشید پکن: ۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است