search
menu

هتل New World Beijing Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New World Beijing Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل نیو ورلد پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو ورلد پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل New World Beijing Hotel


هتل نیو ورلد پکن، از هتل‌های ۵ ستاره لوکس با موقعیت مکانی عالی است که به بیشتر جاذبه‌های شهر، پارک های تفریحی پکن، مراکز خرید و فروشگاه‌ها و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که در سفر به پکن در این هتل اقامت می‌کنند، علاوه بر بهره‌مند شدن از امکانات و خدمات رفاهی عالی و مطلوب، قادر خواهند بود در کمترین زمان و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت وسایل حمل‌ونقل عمومی، از جاهای دیدنی پکن بازدید کنند. هتل نیو ورلد پکن خدمات رفاهی، تفریحی، غذایی و سرویس‌دهی بی‌نقص و رضایت‌بخش به مهمانان خود ارائه می‌دهد و سعی در تأمین اقامت خوش و به یادماندنی برای آن‌ها دارد. کارکنان هتل نیو ورلد پکن همه کارآزموده، مجرب و خوش‌برخورد هستند و در اسرع وقت درصدد برآورده کردن درخواست‌ها و نیازهای مهمانان برمی‌آیند. همین رفتار حرفه‌ای کارکنان در جلب خشنودی و رضایت مهمانان بسیار مؤثر بوده است. رزرو هتلی با امکانات استاندارد و مطلوب و همچنین قرار گرفتن آن در موقعیت مکانی عالی، اقدامی به‌جا و هوشمندانه در سفر به پکن محسوب می‌شود. بهتر است شما هم قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به پکن نگاهی به شرایط و ویژگی‌های هتل نیو ورلد پکن بیندازید و آن را با بودجه، سلیقه و نیازهایتان به خوب قیاس کرده و بسنجید. شاید اقامتگاهی که در سفر به پکن به دنبالش هستید، همین باشد.
می‌دانید که پکن به دلیل داشتن زیبایی‌های فراوان، سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود راهی می‌کند. بازدید از دیوار چین که شگفتی بزرگی است، خیلی ارزشمند است. همچنین، بازدید از کاخ های پکن به‌خصوص کاخ تابستانی و پکن و ... قطعاً حائز اهمیت هستند. اگر شما دنج هتل New World Beijing Hotel را برای اقامت انتخاب کنید، در پایان روز بعد از ماجراجویی‌های فراوان با خیال راحت در اتاق‌های دنج خود به استراحت می‌پردازید و با برخورداری از خدمات متنوع و جذاب آن‌ها برای فعالیت‌های روز بعد تجدید قوا و انرژی می‌کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو ورلد پکن


در هتل نیو ورلد پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان چینی که از دیگر شهرها با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل نیو ورلد پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل نیو ورلد پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• گرند پریمیر
• کینگ پریمیر
• کینگ دلوکس
• کینگ سوپریور
• کوئین سوپریور
• توئین سوپریور
• توئین دلوکس
• دبل
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و آسمان خراش‌های نفس‌گیر تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها روشنایی عالی و مناظر پانورامیک تماشایی به داخل اتاق‌ها ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، لوکس و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های بسیار جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل نیو ورلد پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نیو ورلد پکن یک استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان وجود دارد و اطراف آن تخت‌ استراحت تعبیه شده‌اند. این استخر در تمام سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان هتل رایگان است. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، جکوزی، اتاق بخار، سونا و ... ارائه می‌شوند. برخورداری از این خدمات مانند تراپی برای روح و جسم است و حس شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. برای مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر نیز به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می‌دهند، باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند به طور مرتب تمریناتشان را انجام دهند. مهمانانی که دوست دارند در خیابان‌های پکن رکاب بزنند، می‌توانند از پذیرش هتل دوچرخه کرایه کنند. با تاریک شدن هوا نیز فعالیت‌های مفرح و شاد هتل با همراهی دی جی آغاز شده و لحظات فراموش‌نشدنی برای مهمانان رقم می‌زند.

رستوران هتل


در هتل نیو ورلد پکن دو رستوران وجود دارند که در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. در این هتل وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای چینی و کانتونی است. دکوراسیون رستوران‌ها زیبا و متفاوت است و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل نیو ورلد پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه زنان و کودکان چین: ۳ کیلومتر
فاصله تا رصدخانه باستانی پکن: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است