search
menu

هتل Mercure Wanshang Hotel Beijing

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Wanshang Beijing
امکانات کلی هتل مرکور وانگشانگ پکن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور وانگشانگ پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Wanshang Beijing


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس مرکور وانگشانگ پکن در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از پکن شیجینگ‌شان واندا پلازا و رادیو بین‌المللی چین قرار دارد. از این هتل ۱۰ دقیقه با مترو طول می‌کشد تا به میدان تیان‌آنمن و شهر ممنوعه برسید. این هتل با امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب، اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران تجاری و تفریحی فراهم می‌کند. هتل Mercure Wanshang Beijing که حدود ۳۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی پایتخت پکن فاصله دارد، سفری بدون دردسر را برای میهمانانی که وارد شهر می‌شوند یا از شهر خارج می‌شوند، تضمین می‌کند. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کنید.

امکانات کلی هتل مرکور وانگشانگ پکن


در هتل Mercure Wanshang Beijing، طیف وسیعی از امکانات تفریحی را خواهید یافت که اقامت شما را واقعا فراموش نشدنی خواهد کرد. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. خدمات شاتل فرودگاهی و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. اگر فضای باز را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در باغ سرسبز هتل قدم بزنید.
میهمانان می‌توانند تمرینات روزانه خود را در مرکز تناسب اندام انجام دهند یا از سالن زیبایی استفاده کنند. خدمات ماساژ آرامش بخش نیز در اسپا ارائه می‌شود. برای کسانی که به دنبال لذت بیشتر هستند، سونا و اتاق بخار بهترین راه را برای فرار فراهم می‌کنند. این هتل دارای مجموعه‌‌ای از امکانات ورزشی درجه یک است که مطمئنا شما را در طول اقامتتان پرانرژی نگه می‌دارد. می‌توانید در استخر سرپوشیده در نهایت آرامش غوطه ور شوید یا در کنار آب استراحت کنید.
فراموش نکنید که از فروشگاه هدایا و سوغات دیدن کنید، جایی که می‌توانید یادگاری‌های منحصر به فردی پیدا کنید تا اقامت شما در پکن را به شما یادآوری کند. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدماتی همچون ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل مرکور وانگشانگ پکن ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
در دسترس بودن صندوق امانات، امنیت اشیاء قیمتی شما را تضمین می‌کند و در طول اقامت به شما آرامش می‌دهد. در صورت تمایل به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس یا بیلیارد بازی کنید یا از دوچرخه‌سواری لذت ببرید.
از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Mercure Wanshang Beijing عبارت‌اند از:
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت کینگ
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل مرکور وانگشانگ پکن دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن هستند. تلویزیون‌های کابلی/ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی بار و گاوصندوق شخصی نیز موجود است. همچنین همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند.

رستوران هتل


گزینه‌های غذاخوری شامل یک رستوران غربی و ۲ رستوران چینی است. غذاها و نوشیدنی‌های سبک در لابی بار و کافی شاپ هتل مرکور وانگشانگ پکن موجود است. غذای مخصوص کودک نیز در دسترس است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل مرکور وانگشانگ پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باغ‌های چینی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پکن: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پایتخت: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است