search
menu

هتل Mercure Beijing Downtown Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Beijing Downtown Hotel
امکانات کلی هتل مرکور پکن داون تاون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور پکن داون تاون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Beijing Downtown Hotel


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس مرکور پکن داون تاون در چند قدمی مرکز تجارت جهانی قرار دارد. ایستگاه متروی Jiulongshan ۷۰۰ متر از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پکن ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. ایستگاه راه‌آهن جنوبی پکن ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد، در حالی که با تاکسی در ۳۰ دقیقه می‌توان به ایستگاه راه‌آهن غرب پکن رسید. موزه زنان و کودکان چین، موزه مادام توسو پکن، معبد بهشت، موزه ملی چین و کاخ تابستانی از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پکن را داشته اشید، هتل Mercure Beijing Downtown Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل مرکور پکن داون تاون


پذیرش هتل همه روزه و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. خدمات کرایه تاکسی و ماشین که توسط هتل ارائه می‌شود، برنامه ریزی سفرهای روزانه و گشت و گذار در اطراف پکن را آسان می‌کند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید، از پارکینگ در دسترس هتل با پرداخ هزینه می‌توانید استفاده کنید. این هتل خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع یا چک‌اوت، انبار چمدان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌کند. در صورت نیاز، خدمات بلیط و تورها حتی می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو در بهترین نمایش‌ها و برنامه های اطراف کمک کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل برای میهمانانی که از نظر جسمانی ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. امکانات تفریحی هتل Mercure Beijing Downtown Hotel برای آرامش طراحی شده است. روزهای تعطیل خود را با حضور در سالن هتل می‌توانید به پایان برسانید. یک استخر سرپوشیده با صندلی‌های کنار آن برای آرامش هر چه بیشتر میهمانان طراحی شده است. دوستداران تناسب اندام که می‌خواهند در تعطیلات روتین خود را حفظ کنند، می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. از استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی خودداری کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل مرکور پکن داون تاون به زبان چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل مرکور پکن داون تاون عبارتند از:
• اتاق پریویلج
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت جونیور
• اتاق کینگ سوپریور
• سوئیت جونیور دوبلکس
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت دوبلکس لوکس
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل Mercure Beijing Downtown Hotel ، مجهز به امکانات رفاهی عالی بوده و اقامتی راحت را برای همه مسافران تضمین می‌کنند. برخی از اتاق‌ها برای راحتی میهمانان به پرده‌های خاموشی و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند. برخی از اتاق‌ها دارای ویژگی‌های طراحی خاص مانند یک اتاق نشیمن جداگانه و میز کارهستند. سرگرمی‌های داخل اتاق مانند تلویزیون کابلی و وای فای رایگان برای میهمانان ارائه می‌شود. در اتاق‌های این هتل همچنین یخچال، قهوه‌ساز یا چای ساز، آب بطری، قهوه فوری، چای فوری و مینی بار برای زمانی که احساس می‌کنید به آن نیاز دارید ارائه می‌شود. هتل با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در اتاق‌های منتخب، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


هتل مرکور پکن داون تاون یک رستوران دارد. La Vie ADD، رستورانی به سبک زیبا و امروزی با آشپزخانه اوپن و محیطی آرامش‌بخش با طیف گسترده‌ای از غذاهای غربی، آسیایی و چینی است. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید هر روز صبح یا هر زمانی که دوست داشتید، از یک فنجان قهوه واقعی و تازه دم کرده لذت ببرید. هتل Mercure Beijing Downtown Hotel محدودیت‌های غذایی متنوعی را با انواع غذاهای حلال در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

فاصله هتل مرکور پکن داون تاون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مرکزی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه زنان و کودکان چین: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو: ۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است