search
menu

هتل Legendale Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Legendale Hotel Beijing
امکانات عمومی هتل لجندال پکن
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لجندال پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Legendale Hotel Beijing


هتل لجندال پکن دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز است و با داشتن پنج ستاره می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت باشد. این هتل در مجاورت مرکز خرید Jinbao Place قرار دارد و حدود ۱ کیلومتر با خیابان Wangfujing فاصله دارد و مهمانان می توانند از خرید و غذاهای خیابانی لذت ببرند. این هتل دارای وای فای رایگان، رستوران، مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده است. هتل Legendale Hotel Beijing حدود ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Dengshikou، حدود ۱۵ دقیقه با ماشین تا شهر ممنوعه و میدان تیان ‌آنمن فاصله دارد. ایستگاه راه آهن پکن جنوبی حدود ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پکن نیز حدود ۴۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. بهتر است از جاهای دیدنی پکن مانند: میدان تیان آنمن پکن، پارک تپه‌ای فراگرانت پکن، رصد خانه باستانی پکن و ... دیدن کنید تا سفر پر باری را داشته‌باشید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند گزینه خوبی برای نحوه سفر شما به پکن باشد.

امکانات عمومی هتل لجندال پکن


شما به راحتی می‌توانید در هتل محل اقامتتان دوچرخه سواری کنید و یا برای استفاده در محوطه خارج از هتل دوچرخه اجاره کنید. لابی بزرگ، شیک و مبله‌ای وجود دارد که می‌توانید اوقاتی را در آنجا بگذرانید و از اقامتتان لذت ببرید. در صورت داشتن خودرو شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاه کنید تا خودرویتان در یک مکان امن قرار بگیرد. هتل این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز خودرو نیز اجاره کنید. سرویس بیدارباش هتل نیز فعال است تا بتوانید به راحتی به قرارهای کاریتان برسید. برای انجام امور خود در دنیای مجازی یا برقراری ارتباط از طریق اینترنت به راحتی می‌توانید از اینترنت رایگان و پرسرعت موجود در هتل استفاده کنید. کارکنان خوش برخورد هتل به چندین زبان از جمله: اندونزیایی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، کره‌ای و چینی مسلط هستند. نظافت در هتل Legendale Hotel Beijing همه روزه و بصورت روزانه انجام می‌گیرد و لباسشویی، لاندری و خشکشویی با هزینه جداگانه‌ای آماده خدمات رسانی به شما خواهندبود. می‌توانید از آسانسور برای رفتن به طبقات بالاتر استفاده کنید. تبدیل ارز نیز یکی از خدمات دیگری است که جهت رفاه و آسایش شما در نظر گرفته شده‌است. در داخل هتل استخر نیز وجود دارد که در تمام فصول برای تمام سنین آماده ارائه خدمات است. سونا و جکوزی نیز از سایر امکانات موجود در هتل است. در این مکان اقامتی شما می‌توانید از خدمات آرایشی و بهداشتی ارائه شده نیز استفاده کنید. علاوه بر موارد بالا وجود یک فروشگاه وجود دارد که بتوانید لوازم مورد نیاز خود را از آن بخرید. دوربین‌های مدار بسته هتل بصورت ۲۴ ساعته فعال هستند تا بتوانید به راحتی و در امنیت در این هتل اقامت کنید. در ادامه با توصیف اتاق‌ها در خدمت شما هستیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Legendale Hotel Beijing با دکوراسیون شیک و مدرن، تهویه مطبوع، امکانات دوش و وان حمام درجه یک می‌توانند میزبان خوبی برای اقامت راحت شما باشند. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی برای هر واحد هستند. آنها همچنین مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و مینی بار هستند. تلویزیون و اینترنت نیز در محل اقامت شما وجود دارد. انواع واحدهایی که در این هتل می‌توانید رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• سوئیت جونیور
• اتاق گرند لوکس کینگ
• سوئیت خانوادگی
• اتاق پریمیور خانوادگی
• اتاق دلوکس توئین
• اتاق دلوکس دابل

رستوران هتل


۳ رستوران هتل Legendale Hotel Beijing انواع غذاهای ماکانی، پرتغالی و فرانسوی را سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند از میان وعده‌های سبک و خوشمزه در کافه و سالن لابی لذت ببرند. شما برای تهیه وعده‌های غذایی در این رستوران نگرانی نخواهید داشت.

فاصله هتل لجندال پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا رصد خانه باستانی پکن: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی پکن: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است