search
menu

هتل Kunlun Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kunlun Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل کونلون پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کونلون پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kunlun Beijing


هتل کونلون پکن، هتل ۵ ستاره زیبا در پکن است که ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز تجاری شهر و در امتداد رودخانه لیانگما (Liangma River) واقع شده است. اطراف هتل با کافه‌ها و رستوران‌های متعدد احاطه شده و تا ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. مهمانان با رزرو هتل کونلون پکن از امکانات رفاهی فوق‌العاده راحت و باکیفیت برخوردار می‌شوند تمام آن چه از یک اقامت لوکس انتظار دارند، در این هتل می‌یابند. چشم انداز بسیار جذاب و زیبایی از رودخانه مقابل اتاق‌های هتل قرار دارد؛ پرسنل مجرب و کاردان در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مهمانان هستند و خدمات هیجان‌انگیز فراوانی برای مهمانان در هتل کونلون پکن در نظر گرفته شده‌اند. برای مهمانانی که در سفر به پکن دوست دارند در قبال پرداخت هزینه خوب اقامت خوش تجربه کنند، هتل Kunlun Beijing گزینه خوبی برایشان به نظر می‌رسد. با بررسی امکانات و خدمات هتل کونلون پکن و قیاس آن با بودجه و سلیقه‌ها تصمیم‌گیری را برای مهمانان آسان‌تر می‌کند.
پکن، جزو مقصدهای محبوب آسیایی است و بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا برای بازدید از دیوار چین، کاخ تابستانی پکن، معابد پکن و ... به چین سفر می‌کنند. آسمان خراش‌ها، مراکز خرید، سبک زندگی و غذاهای چینی توجه میلیون‌ها گردشگر را به خود جلب می‌کنند. انتخاب هتل مناسب نیز، شیرینی سفر را چندین برابر افزایش می‌دهد. از این رو، پیشنهاد می‌شود با رزرو هتل کونلون پکن احساس رضایت و خشنودی را در سفر به پکن تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کونلون پکن


در هتل کونلون پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است برای پارک خودروی کرایه‌ای خود استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات کودکیاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل کونلون پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل کونلون پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل دلوکس
• توئین دلوکس
• دبل کلاب
• دبل اگزکتیو
• دبل پرمیوم
• سوئیت پرمیوم
چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای جذاب از رودخانه و آسمان خراش‌های نفس‌گیر تشکیل می‌دهد. پنجره‌های تمام‌قد بزرگ و روشنایی خوب از نکات مثبت اتاق‌ها به حساب می‌آیند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار زیبا و شیک است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلاء پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل کونلون پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/چای‌ساز، کمد، مینی بار، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کونلون پکن ۱ استخر سرپوشیده بزرگ وجود دارد که مخصوص بزرگ‌سالان بوده و در تمام سال برای مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا، جکوزی و ... ارائه می‌شوند و روزی سرشار از آرامش همراه با احساس سبکی برای مهمانان رقم می‌زنند. یک سالن بدن‌سازی مجهز و بزرگ برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور روزانه و مرتب انجام دهند. ضمناً، مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات زیبایی و آرایشی به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایند.

رستوران هتل


در رستوران‌های هتل کونلون پکن در تمامی وعده‌های اصلی انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت تدارک دیده و به مهمانان سرو می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه به‌صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای چینی و کانتونی هستند. وعده شام معمولاً همراه اجرای زنده موسیقی سنتی چینی پذیرایی و ارائه می‌شود و لحظات خوش و خاطره‌انگیز برای مهمانان می‌سازد. همچنین، در بار نوشیدنی جات هتل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم همراه میان وعده‌های لذیذ برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل کونلون پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش بلو زو پکن: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج درام پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا باغ عمارت شاهزاده گونگ پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است