search
menu

هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center
امکانات کلی هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center


هتل ۵ ستاره مجلل ولوکس کمپینسکی یانشا سنتر پکن، تنها ۵ دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاه کشاورزی و ده دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاه بین المللی چین فاصله دارد. این هتل در کنار خروجی C ایستگاه مترو Liangmaqiao (خط۱۰)، ۲۰ دقیقه رانندگی از مرکز همایش ملی و ۴۰ دقیقه رانندگی از مرکز نمایشگاه بین المللی نیو چین واقع شده است. فرودگاه بین المللی پایتخت پکن ۳۰ دقیقه با ماشین و ایستگاه راه آهن پکن ۱۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل می‌توان به خیابان مالی پکن و میدان تیان آنمن اشاره کرد. میدان اقامت در این هتل دسترسی آسان به شهر پر جنب و جوش و تمام شگفتی‌های آن را تضمین می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پکن را داشته باشید، هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. پارکینگ توسط هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن برای میهمانان فراهم شده است. با خدمات میز جلو از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات هیچ مشکلی برای برنامه ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود نخواهید داشت. خدمات بلیط و تورهای هتل حتی می‌تواند به شما در رزرو بلیط و رزرو برای سرگرمی و کاوش کمک کند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. خدماتی از جمله فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که برای راحتی میهمانان ارائه می‌شوند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌دهد تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند. همچنین هتل دارای یک استخر سرپوشیده آب گرم روی پشت بام است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. پرسنل مجرب و کاربلد هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، کره‌ای، روسی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.
امکانات تفریحی هتل
برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی و ایروبیک شرکت کنید. از طرف دیگر، سه زمین اسکواش در دسترس است. سفرهای یک روزه به جاذبه‌های تاریخی اطراف پکن را می‌توان در میز تور ترتیب داد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Kempinski Hotel Beijing Yansha Center عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت جونیور
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین اکسکیوتیو
• اتاق توئین لوکس
• سوئیت دیپلماتیک
• سوئیت پریزیدنتال
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون مدرن و کف‌پوش‌های فرش، مشرف به رودخانه لیانگما یا شهر پکن هستند. هر کدام از اتاق‌های هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای رایگان، مینی بار و گاوصندوق شخصی هستند. یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، آب بطری، چای فوری و مینی بار در برخی اتاق‌های منتخب موجود است. شما می‌توانید با سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی وحوله‌ای که در برخی از حمام‌های میهمان ارائه می‌شود، شاداب و تمیز بمانید.

رستوران هتل


انواع زیادی از غذاهای چینی، کانتونی، ایتالیایی و آلمانی را می‌توانید در رستوران‌های مرکز هتل کمپینسکی پکن یانشا امتحان کنید. نوشیدنی‌های خوشمزه در بار رندزو سرو می‌شود.

فاصله هتل کمپینسکی یانشا سنتر پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان مالی پکن: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است