search
menu

هتل Jinjiang Fuyuan Hotel Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jinjiang Fuyuan Hotel Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل جین جیانگ فایان پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جین جیانگ فایان پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Jinjiang Fuyuan Hotel Beijing


هتل جین جیانگ فایان پکن، هتل ۵ ستاره زیبایی است که در منطقه توسعه تجارت و تکنولوژی پکن واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری برای مهمانان فراهم کرده است. هتل به لحاظ موقعیت مکانی فاصله کمی تا فرودگاه پکن، مرکز شهر پکن، ایستگاه راه‌آهن و مترو دارد. مهمانانی که در سفر به پکن نزدیکی هتل جین جیانگ فایان پکن را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن برخورداری از خدمات گوناگون، به بیشتر نقاط شهر و جاهای دیدنی پکن دسترسی آسان داشته باشند. این هتل با اتاق‌های جذاب، به کارگیری خدمه مجرب، مهیا کردن امکانات متنوع و ارائه خدمات غذایی و سرگرمی باکیفیت توانسته رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورد. تمامی این موارد برای گردشگرانی که قصد تجربه اقامت دلنشین و راحت دارند، ضروری و حائز اهمیت هستند. چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر در اتاق‌های هتل جین جیانگ فایان پکن در انتظار مهمانان است. مهمانان از این که هر صبح روزشان را مقابل منظره زیبایی از پکن آغاز می‌کنند، انرژی زیادی می‌گیرند و احساس نشاط می‌کنند.
در اطراف هتل جین جیانگ فایان پکن کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، پارک های تفریحی پکن، ساختمان‌های دولتی و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی در اطراف هتل به کشف زیبایی شهر پرداخته و سبک زندگی مردم محلی را از نزدیک لمس کنند. بازدید از جاذبه‌هایی چون دیوار چین، کاخ تابستانی پکن، شهر ممنوعه پکن و ... از مهم‌ترین دلایل سفر گردشگران به پکن هستند. بازدید از تک‌تک جاذبه‌های این شهر ارزشمند و فراموش‌نشدنی است. گشت‌وگذار در خیابان‌ها و مراکز خرید پکن نیز بسیار لذت‌بخش است و به همین سبب اکثر گردشگران سعی می‌کنند در هتل خوب و دنجی چون هتل Jinjiang Fuyuan Hotel Beijing کنند و خستگی روز را به‌خوبی از تنشان رفع کنند. درست است که هتل خوب شیرینی سفر را بیشتر می‌کند. پس اگر هنوز بلیط هواپیما خارجی برای سفر به پکن نخریده‌اید، همین حالا دست به کار شوید و اقامت در این هتل بی‌نظیر را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل جین جیانگ فایان پکن


در هتل جین جیانگ فایان پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل جین جیانگ فایان پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل جین جیانگ فایان پکن انواع اتاق‌ها‌‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• سوئیت بیزینس
• دبل بیزینس
• توئین سوپریور
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیباست و از ترکیب رنگ‌های هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۷ الی ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل جین جیانگ فایان پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل جین جیانگ فایان پکن یک استخر روباز بزرگ وجود دارد که در اطراف آن تخت تعبیه شده و در تمام سال قابل استفاده است. مهمانان هتل می‌توانند به‌صورت رایگان از استخر استفاده نمایند. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژها، سونا و ... ارائه می‌شوند و روزی سرشار از حس آرامش برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. برای مهمانان ورزشکار یک باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند به‌طور مرتب تمریناتشان را انجام دهند. تفریحات سرگرمی نظیر کارائوکه، اتاق بازی، بیلیارد و ... وجود دارند که برای گذراندن لحظات شاد و هیجان‌انگیز بسیار خوب هستند. با تاریک شدن هوا مهمانان می‌توانند به نایت کلاب هتل مراجعه کرد و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند. مهمانانی که دوست دارند در خیابان‌های پکن رکاب بزنند، می‌توانند از دوچرخه‌های هتل کرایه کنند. ضمنا، یک سالن زیبایی برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی و آرایشی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


یک بار و چهار رستوران در هتل جین جیانگ فایان پکن فعالیت می‌کنند و در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ها شامل غذاهای چینی، ژاپنی، غربی و ... است. دکوراسیون رستوران‌ها‌ زیبا و دنج است و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل جین جیانگ فایان پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری داکسینگ پکن: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک بودا پکن: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک فرهنگی پکن: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نان هایزی پکن: ۸٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است