search
menu

هتل Intercontinental Beijing Sanlitun

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Intercontinental Beijing Sanlitun
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Intercontinental Beijing Sanlitun


هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون در سال ۲۰۱۶ به بهره‌برداری رسیده است. اینترکانتیننتال سانلیتون از هتل‌های ۵ ستاره شهر پکن به شمار می‌رود. این هتل زیبا در مرکز شهر پکن قرار دارد. با اقامت در هتل اینترکانتیننتال سانلیتون دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پکن خواهید داشت. موزه ملی چین در ۶ کیلومتری هتل قرار دارد. یکی دیگر از امتیازات اقامت در این هتل ۵ ستاره دسترسی راحت به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی است. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به راحتی در سرتاسر پکن گردش کنید. جاذبه‌های متنوعی مانند دیوار چین در شهر پهناور پکن وجود دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. با اقامت در Intercontinental Beijing Sanlitun اوقات خوشی خواهید داشت. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون


در هتل ۵ ستاره اینترکانتیننتال پکن سانلیتون امکانات و خدمات متفاوتی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل سانلیتون ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Intercontinental Beijing Sanlitun مسلط به زبان‌های انگلیسی و چینی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. لازم به ذکر است هتل سانلیتون برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل Intercontinental Beijing Sanlitun دارای ۲۲۹ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. اتاق‌های هتل سانلیتون دارای طراحی لوکس و نورپردازی ملایمی هستند. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق کلاسیک، اتاق کلاسیک تویین، اتاق کینگ کلاسیک، سوئیت جونیور کینگ، سوئیت اگزکیوتیو کینگ، اتاق تویین کلاب اینترکانتیننتال، سوئیت جونیور سانلیتون، اتاق پرمیوم، سوئیت کینگ پرزیدنتال، سوئیت سوپریور و سوئیت امباسدور اشاره کرد. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، چای‌ساز، نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، میز، اتو و رخت‌آویز اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل Intercontinental Beijing Sanlitun کنید. استفاده از استخر برای مهمانان عزیز رایگان است. از دیگر امکانات ویژه هتل سانلیتون می‌توان به مرکز اسپا اشاره کرد. این مرکز دارای سونا است و خدماتی مثل ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل بسیار خشنود خواهند شد. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Intercontinental Beijing Sanlitun برای صبحانه گزینه‌های متنوعی از جمله کانتیننتال، ایتالیایی، انگلیسی، گیاهی، وگان، حلال، آسیایی و آمریکایی پیش رو خواهید داشت. با وجود سه رستوران در داخل هتل، مشکلی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای چینی، ژاپنی، اسپانیایی، کانتونی و استیک نوش جان کنید. انواع میوه، غذای کودک و غذاهای رژیمی نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. لازم به ذکر است در این هتل به مهمانان خدمات روم سرویس ارائه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل اینترکانتیننتال پکن سانلیتون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد لاما پکن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جینگشان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است