search
menu

هتل InterContinental Beichen Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Beichen Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل InterContinental Beichen Beijing


هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن، هتل ۵ ستاره لوکس در پکن است که مستقیماً به مرکز همایش‌های بین‌المللی چین متصل شده و تا ایستگاه متروی پارک المپیک تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد. این هتل درواقع در پارک جنگلی المپیک واقع شده و اطراف آن را فضای سرسبز با هوای تازه احاطه کرده است. در سفر به پکن رزرو هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن اقدام مناسب و به‌جا برای تجربه اقامت خوش و دل‌نشین همچون خانه خودی خواهد بود. امکانات فراهم شده در این هتل و برخورداری از موقعیت مکانی خوب آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های لوکس پکن میان گردشگران تبدیل کرده است. هر آن چه که از اقامت دل‌چسب و خوش انتظار دارید، همه با بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار خواهند گرفت. تمامی خدمات و امکانات اتاق‌ها، لابی، رستوران و سایر بخش‌ها مورد نوسازی قرار گرفته‌اند. اتاق‌های وسیع و جادار هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن و چشم‌اندازهای زیبایی که از پنجره‌هایشان پیداست، احساس سرزندگی و آرامش را در شما بیدار می‌کنند و به شیرینی سفرتان می‌افزایند. اکثر مهمانان این هتل با یک‌بار اقامت در هتل دفعات بعدی نیز در سفر به پکن سراغ هتل‌های دیگر نرفته و اقامت در همین هتل را ترجیح می‌دهند. کارکنان هتل InterContinental Beichen Beijing بسیار زحمتکش و مجرب هستند و برای تأمین اقامت راحت و به‌یادماندنی برای مهمانان تمام سعی‌شان را می‌کنند.
از آنجایی که پکن جاذبه‌ها و زیبایی‌های شگفت‌انگیز فراوانی برای ارائه دادن به گردشگران دارد، بهتر است مسافران این سفر پس از خرید بلیط هواپیما خارجی به فکر اقامتگاه خوب برای خود باشند تا بتوانند به‌خوبی در اتاق‌های دنج استراحت و برای روز دیگر و ماجراجویی‌های جدید تجدید انرژی کنند. به نظر می‌رسد هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن گزینه مناسبی برای این کار است.
دیوار چین، این دیوار باابهت و حیرت‌انگیز گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می‌کند. همچنین، کاخ‌ های پکن ازجمله کاخ تابستانی پکن، معابد پکن و ... توجه گردشگران را به هر نحوی، چه با عظمت و شکوهشان، چه با معماری و یا با تاریخ تأثیرگذارشان جلب می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن


در هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است و مهمانان بابت استفاده از آن در هر شبانه‌روز هزینه پرداخت می‌کنند. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب و تجهیزات باربکیو فراهم شده‌اند. مهمانان برای تنفس، استراحت و گذراندن وقت با خانواده و دوستان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• سوئیت کینگ
• سوئیت کینگ پریمیر
• استودیو
• دلوکس کینگ
• کلاب پرمیوم
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبا و سرسبز تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها بسیار دل‌باز، بزرگ و دنج است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نشده و صدای مهمانان نیز به بیرون از اتاق نمی‌رسد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن یک استخر سرپوشیده مخصوص بزرگ‌سالان و یک استخر سرپوشیده دیگر برای کودکان در نظر گرفته شده‌اند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. همچنین، در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر ماساژها، سونا، جکوزی و ... ارائه می‌شوند. مهمانان می‌توانند از این خدمات برای تجربه روزی سرشار از آرامش و احساس سبکی استفاده کنند و لذت ببرند. برای مهمانانی که در طول سفر هم به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می‌دهند، باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ شامل انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و ... است.

فاصله هتل اینترکنتینانتال بیچن پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک فرهنگی قومی چین: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج درام پکن: ۷ کیلومتر
فاصله تا باغ عمارت شاهزاده گونگ پکن: ۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ تابستانی قدیم پکن: ۸ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است