search
menu

هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City Beijing

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی پکن
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City Beijing


هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی از هتل‌های باسابقه شهر پکن است. این هتل در سال ۱۹۸۳ در مرکز شهر پکن به بهره‌برداری است. Inner Mongolia Hotel Forbidden City از هتل‌های ۴ ستاره شهر پکن به شمار می‌رود. با انتخاب این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. نزدیکی به جاهای دیدنی پکن یکی از مهم‌ترین مزیت‌های انتخاب هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره تنها ۲ کیلومتر تا شهر ممنوعه فاصله خواهید داشت. موزه ملی چین نیز ۲.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در شهر پکن وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما پکن می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی پکن


در هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی امکانات و خدمات رفاهی متعددی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است؛ در قسمت پذیرش خدمات چک‌این/اوت سریع، خودپرداز، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City Beijing مسلط به زبان‌های انگلیسی و چینی هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید به راحتی در سرتاسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های پکن بازدید نمایید. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. هتل منگولیا فوربیدن سیتی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City دارای ۱۱۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق بیزینس دوبل، اتاق بیزینس تویین، اتاق اگزکیوتیو دوبل، سوئیت بیزینس و اتاق اکونومی دوبل است. منظره زیبایی از جاذبه‌های پکن از بالکن اتاق‌ها دیده می‌شود. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، کمد لباس، رخت‌آویز، میز و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای ۱ حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


دسترسی راحت به جاذبه‌های پکن مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از پارک‌ها، مراکز تاریخی و تفریحی پکن بازدید کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Inner Mongolia Hotel Forbidden City روزتان با صرف صبحانه آسیایی و سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. لازم به ذکر است هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. ناگفته نماند رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای چینی هستند.

فاصله هتل اینر منگولیا فوربیدن سیتی پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جینگشان پکن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک بیهای پکن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است