search
menu

هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel
امکانات کلی هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel


هتل پنج ستاره مجلل و مدرن حیات ریجنسی پکن وانگجینگ که توسط فضای سبز شهری احاطه شده است در Wangjing SOHO واقع شده است. استادیوم ملی پکن - لانه پرندگان حدود ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. با تاکسی حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا به فرودگاه بین المللی پایتخت پکن برسید. در موزه قصر شهر ممنوعه می‌توانید با بهترین هنرهای شهر آشنا شوید، جایی که می‌توانید با صحنه‌های هنری محلی آشنا شده و آثار اصلی بخرید. از خود در مقابل معبد بهشت در نزدیکی هتل عکس بگیرید که مردم برای دیدن آن مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند. موزه ملی چین، میدان تیان آنمن و کاخ تابستانی از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا هستند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ


در این هتل وای فای و پارکینگ رایگان ارائه شده است. یک استخر سرپوشیده گرم و پر از نور روز به باغ متصل است. میهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته استفاده کنند. همچنین مناطق آب درمانی با سونا و گرداب فراهم شده است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. خدمات زیبایی نیز در این هتل ارائه می‌شوند. هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel دارای یک تراس در فضای باز است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری و دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و انبار چمدان از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع بوده و اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید تاکسی کرایه کنید. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی در دسترس هستند. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ به زبان‌های انگلیسی و چینی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hyatt Regency Beijing Wangjing Hotel عبارتند از:
• اتاق کینگ
• اتاق توئین
• اتاق کینگ با چشم‌انداز پارک
• اتاق کینگ دارای تراس
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین با چشم‌انداز پارک
• اتاق توئین دارای تراس
• سوئیت کینگ ریجنسی
• سوئیت سوپریور
• اتاق توئین لوکس
اتاق‌های میهمان طوری طراحی شده‌اند که سطح مطلوبی از راحتی را با دکور دلپذیر و امکانات ضروری فراهم کنند. هر اتاق دارای گرما و تهویه مطبوع با کنترل جداگانه است. امکاناتی مانند قهوه‌ساز، چای‌ساز و یک یخچال کوچک ارائه شده است. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، مجموعه‌ای از اتو و میز اتو و حوله در اتاق‌ها ارائه می‌شود. حمام دارای دوش و وان است. هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ در برخی از اتاق‌ها پرده‌های خاموشی برای میهمانان فراهم می‌کند. دسترسی به وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها امکان‌پذیر است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ دارای پنج مکان برای نوشیدن و غذاخوری است که انواع غذاهای متنوع را سرو می‌کنند. میوه، عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل حیات ریجنسی پکن وانگجینگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج پیکان دشنگمن: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت شاهزاده گونگ: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا تالار یادبود گووشوجین: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است