search
menu

هتل Hotel Nikko New Century Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nikko New Century Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل نیکو نیو سنچری پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیکو نیو سنچری پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Nikko New Century Beijing


هتل نیکو نیو سنچری پکن، از هتل‌های ۵ ستاره زیبا در پکن است که امکانات رفاهی مطلوب و مناسب فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه «هایدیان» واقع شده و به برخی جاذبه‌ها دسترسی آسان دارد. در نزدیکی هتل ایستگاه‌های مترو، رستوران‌ها، مراکز خرید و ... وجود دارند. مهمانان برای جابجایی در سطح شهر می‌توانند از مترو که سریع و درعین‌حال مقرون به صرفه است، استفاده نمایند. امکانات و خدماتی که در هتل نیکو نیو سنچری پکن در نظر گرفته شده‌اند، با تجربه اقامتی خوش و دل‌نشین در سفر به پکن بسنده می‌کنند و خاطره خوشی برای مهمانان رقم می‌زنند. در این هتل مهمانان می‌توانند از انواع خدمات رفاهی، تفریحی، سرگرمی، غذاخوری و ... بهره‌مند شوند. اتاق‌های دنج، امکانات رضایت‌بخش، خدمه خوش‌برخورد و مجرب و امکانات غذاخوری متنوع هتل نیکو نیو سنچری پکن را به اقامتگاه مناسبی برای گردشگران تبدیل کرده‌اند. با خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان و پرداخت هزینه اقامت معقول، خاطره به یاد ماندنی در این هتل تجربه و از چندین جاذبه نزدیک به راحتی بازدید کنید.
پکن، مقصدی شگفت‌انگیز با جذابیت‌های بی‌نظیر است و جاذبه‌های زیادی برای ارائه دادن به گردشگران دارد. گردشگران در سفر به پکن برای بازدید از دیوار چین که معماری عظیم و باشکوهی است، لحظه شماری می‌کنند. جاذبه‌های چون کاخ تابستانی پکن، معبد بهشت پکن، میدان تیان آنمن پکن و ... نیز قطعاً ارزش بازدید دارند. گردشگرانی که به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند هتل Hotel Nikko New Century Beijing را رزرو کرده و پس از گشت و گذارهای طولانی اما هیجان‌انگیز در اتاق‌های شیک خود استراحت و خستگی رفع کنند. کارکنان هتل نیکو نیو سنچری پکن برای به دست آوردن رضایت مهمانان تمام تلاش خود را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیکو نیو سنچری پکن


در هتل نیکو نیو سنچری پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل نیکو نیو سنچری پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل نیکو نیو سنچری پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند... واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل سوپریور
• دبل دلوکس
• توئین دلوکس
• توئین استاندارد
• توئین سوپریور
• سوپریور اگزکتیو
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و آسمان خراش‌های نفس‌گیر تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، لوکس و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها وسیع، دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم باکیفیت و مرغوب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است و خدمات خانه‌داری به طور رایگان و روزانه به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها که هرکدام به گونه و سبکی منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند، خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل نیکو نیو سنچری پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نیکو نیو سنچری پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد که برای بزرگ‌سالان قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در مرکز اسپا انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا و ... ارائه می‌شوند. استفاده از این خدمات حس شادابی و طراوت برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. برای مهمانان ورزشکار یک باشگاه بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند به طور مرتب تمریناتشان را انجام دهند. یک سالن زیبایی هم برای مهمانان خانم و آقا در نظر گرفته شده تا انواع خدمات زیبایی و آرایشی به مهمانان همیشه مرتب و خوش‌ظاهر ارائه دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل نیکو نیو سنچری پکن در تمامی وعده‌های اصلی انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای سرو شده و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران شامل غذاهای آسیایی، کانتونی و چینی است. دکوراسیون رستوران‌ زیبا و دنج است و فضای دل‌نشینی برای غذاخوری دارند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوش‌طعم و تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل نیکو نیو سنچری پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش پکن: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پکن: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا معبد وان شو پکن: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پایتخت پکن: ۸٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است