search
menu

هتل Hotel MoMc Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel MoMc Beijing
امکانات و خدمات عمومی هتل مام سی پکن
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مام سی پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel MoMc Beijing


هتل مام سی پکن، از هتل‌های ۵ ستاره مدرن و لوکس پایتخت چین است و اطراف آن را دریاچه‌، رودخانه، پارک های تفریحی پکن، جاذبه‌های معروف، مراکز خرید مشهور، ساختمان‌های اداری و ... احاطه کرده کرده‌اند. این هتل ضمن داشتن موقعیت مکانی خوب، امکانات رفاهی باکیفیت و استاندارد فراهم کرده و با ارائه خدمات متنوع و مرغوب توانسته رضایت مهمانان را به دست آورد. گردشگرانی که در سفر به پکن دوست دارند از شلوغی و ازدحام شهر دور باشند و در عین حال به جاهای دیدنی پکن دسترسی آسان داشته باشند و البته که اقامت دنج و دلنشینی تجربه نمایند، بهتر است به رزرو هتل مام سی پکن فکر کنند. در این هتل تمام آنچه از یک اقامت خوش و راحت انتظار می‌رود، مهیا گشته و کارکنان حرفه‌ای و مجرب برای پاسخ به درخواست‌ها و نیازهای مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند. اکثر گردشگرانی که تجربه اقامت در هتل مام سی پکن را داشته‌اند، از خدماتی که دریافت کرده‌اند احساس خرسندی داشته‌اند. برای آن‌که پس از گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های باارزش چون دیوار چین، کاخ های پکن، معبد خورشید و ... باید در اتاق‌های وسیع و مجهز هتل Hotel MoMc Beijing استراحت جانانه و تجدید انرژی کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل مام سی پکن


در هتل مام سی پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به پکن تجربه بی‌نظیری برایتان خواهد بود و با اقامت در این هتل به یادماندنی‌تر خواهد شد. مهمانان چینی هتل که از دیگر شهرهای چین با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل مام سی پکن حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل مام سی پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• کوئین الگانت
• سوئیت دلوکس
و ... .
چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از بناها و آسمان خراش‌های مدرن تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیباست و از ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم مرغوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت و یا پارکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل مام سی پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل مام سی پکن یک استخر سرپوشیده وجود دارد که مخصوص بزرگ‌سالان است و مهمانان می‌توانند در تمام به طور رایگان استفاده کنند. در مرکز اسپا نیز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن ارائه می‌شوند. سالن بدنسازی مجهز هتل مکان خوبی برای انجام تمرینات روزانه توسط مهمانان ورزشکار است.

رستوران هتل


در رستوران هتل مام سی پکن انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند غذاهای چینی و غربی را به صورت آلاکارته و بوفه‌ای نوش جان کنند. وعده صبحانه نیز همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای در طبقه پانزدهم هتل سرو می‌شود. همچنین، در بار نوشیدنی هتل انواع میان‌ وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل مام سی پکن تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد لاما پکن: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا معبد خورشید پکن: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله تا دروازه نیمروز پکن: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۱۰٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است